Miksköhän munkin pitää olla olemassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhis

Vieras
Sitä oon tässä aika pitkään jo miettinyt. Mussa on joku vika, sen oon tiennyt aina. Musta ei välitä edes omat vanhemmat, niin mitä muuta voi keltään enää sen jälkeen odottaa..

Mies toki sanoo ainakin rakastavansa, mutta luulen että joskus huomaa miten raskasta minun seurani on pidemmän päälle, että minun ongelmani eivät poistukaan noin vaan.

Olen sosiaalinen katastrofi. Kaikki mitä yritän sanoa, tulkitaan eri tavalla, tai siis vika on siinä minun ilmaisussani, sen verran olen jo ymmärtänyt. Se vaan, että en ymmärrä mikä siinä on se, mistä ihmiset eivät pidä. Menen lukkoon ihmisten kanssa ja joitain juttuja olen löytänyt, mitä olen tehnyt väärin. Mutta miksi se tuntuu olevan niin monille niin helppoa, siis kaikki sosiaalinen elämä, miten pidetään yhteyttä muihin, milloin on sopivaa pitää yhteyttä ja milloin ei. :/

Nykyään en pidäkkään keneenkään enää yhteyttä, ehkä on paras niin

Jäikö teini-iässä sosiaalisten taitojen harjoittelu vähiin? Aikuisena oppii kyllä myös, mutta on ehkä tuskaisempaa, kun odotetaan homman olevan jo hallussa. Vaikka ei se kyllä kovinkaan monella edes ole :D

burger.PNG

Yhteistyössä