Miksiköhän mieheni ei vastannu puhelimeen / miksei hänestä ole kuulunu mitään, yli 3h sit yritin soittaa!

• Viestiketjun aloittaja Paniikki
  • Ensimmäinen viesti
Paniikki
Nyt jotain järkeviä selityksiä?

Asumme eri paikkakunnilla töiden vuoksi, ja yritin tossa neljän aikaan soittaa hänelle jostain asiasta. Ei vastannut, kaks kertaa soitin. Panikoin vaan, että on jossain pettämässä mua ( :ashamed: ) eikä siksi halua vastata. Pystyy töissä yleensä puhumaan, tai laittaa vähintäänkin viestiä jos ei ehdi rupatella.

Muutoinkin ei ole hänen tapaistaan tuollainen hiljaisuus varsinkin kun olen yrittänyt häntä tavoitella.

Arvauksia miksi hänestä ei ole kuulunut mitään?! :( Pää tässä hajoaa.

v
Puhelin mennyt pois päältä itsekseen eikä ole huomannut. Omalle miehelle kävi näin viime viikolla. Laitoin pojalle viestiä ja sain sitä kautta kiinni. Ei ollut itse huomannut, että puhelin oli kiinni. Oma puhelin taasen sekoilee joskus eikä hälytä lainkaan.

Huvittunut
Kyllä on luottamus kohdillaan jos heti kuvitellaan toisen olevan pettämässä. Toki jos nyt kohtapuolin soittelee takaisin muina miehinä, niin onhan siinä välissä nyt ehtinyt hyvinkin iltapäiväseksiä harrastaa, käydä yhdessä vaikka vielä suihkussa...

Tai sitten miehellä on unohtunut puhelin kotiin ja on vaikka jossain ulkona kun on niin hieno ilta, pitäisikö hieman nyt hihnaa löysätä?

aamutuinen
jaahans, oliskos vaikka terassilla kun näin kiva ilma? tai sitten puhelin hävinnyt, tai jäänyt johonkin..

Onko hänen tapaistaan? Onko pettänyt ennen jonka vuoksi tällainen luottamuspula?

bdt
Ap , ei kannata tuolle tielle lähteä, tulet hulluksi. Ihan vaan sen takia että silloin varsinkin kannattaa pitää hyvin yhteyttä ja soitella KUN on pettämässä koska silloin ei kukaan osaa epäillä mitään. Sori, oli ihan pakko.

Eheh
Minä täällä kans hampaitani kiristelen. Mies lähti tuossa seitsemän aikoihin käymään kaverinsa kanssa (joka sinkku) katsomaan jotain autonpesupaikkaa. Kello jo puoli yhdeksän ja vielä ovat katsastamassa; toisellekohan paikkakunnalle asti menivät? :kieh: Kolmesti olen yrittänyt soittaa, ei vastaa. Yleensä AINA vastaa tai vähintään soittaa takaisin. Jos siis tosissaan olisivat vaan menneet jotain pesupaikkaa katsomaan niin autollahan he olisivat käyneet pyörähtämässä ja takaisin. :kieh:

Milleköhän patiolle ovat pesupaikkaa eksyneet etsimään? :kieh: Ei siinä mitään; minäkin voin huomenna ilmoittaa vaan miehelle että lähden ystäväni kanssa etsimään jotain ompeluseurapaikkaa illalla seitsemän aikaan, mies saa jäädä muksujen kanssa kotiin. Kun sitten yrittää soittaa, en vastaa. NOT. Ei onnistuisi minulta. :headwall:

Automiehen vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Eheh :
Minä täällä kans hampaitani kiristelen. Mies lähti tuossa seitsemän aikoihin käymään kaverinsa kanssa (joka sinkku) katsomaan jotain autonpesupaikkaa. Kello jo puoli yhdeksän ja vielä ovat katsastamassa; toisellekohan paikkakunnalle asti menivät? :kieh: Kolmesti olen yrittänyt soittaa, ei vastaa. Yleensä AINA vastaa tai vähintään soittaa takaisin. Jos siis tosissaan olisivat vaan menneet jotain pesupaikkaa katsomaan niin autollahan he olisivat käyneet pyörähtämässä ja takaisin. :kieh:
:headwall:
Nyt on pakko kysäistä että etkö tosiaankaan ole miesten maailmasta tämän enempää perillä? Ilmeisesti et tiedä mitä tuo "pesupaikan katsastaminen" pitää sisällään? Kaverin kanssa todennäköisesti ensin odotellaan pesupaikan näyttäjää ainakin puolituntia, ja kun näyttäjä tulee, poltellaan pihalla tupakit poikineen ja joristaan autoista, autoissa olevista hifeistä tai niihin tehdyistä muutoksista, niistä mitä kavereiden autoissa on ja potkiskellaan vähän paikalla olevien autojen tai prätkien renkaita, vielä vähän pullistellaan joko nykyisten tai entisten ajokkien tehoilla tai vioilla. Aikaisintaan puolen tunnin päästä mennään itse asiaan eli pesupaikkaan, jossa näyttäjä esittelee joka vipstaakin, kertoo mitä siellä ennen on ollut ja mitä vehkeitä siellä on pesty - ja jatketaan myös niillä tehoilla ja vioilla, nojaillaan seiniin ja potkiskellaan kiviä. Välillä puhutaan taas asiaa pesupaikasta, maksuista jne ja jatketaan tätä rataa kunnes joku tajuaa paljonko aikaa on mennyt, jonka jälkeen vähän höhötellään kotona odottaville emännille ja sille minkäverran sanomista on tiedossa. Tämän jälkeen, kun aikaa on mennyt noin 3-4 tuntia, mennään vielä porukalla kahville ja sovitaan jotain mikäli sovitaan, ja vasta sitten tullaan kotiin mikäli ei unohduta kahvipaikasta (eli huoltoasemalta) löytyneen tutun kanssa juttuihin.

Ja kun miehesi tulee kotiin, niin sano minun sanoneen että selitys on jokseenkin tämmöinen. :D Tai sitten ovat tosiaan pyörähtäneet terassille tuon kahvillemenon sijasta.

Yhteistyössä