miksihän lääkäri sano et varmaan syntyy pari viikkoa etuajassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
kun täällä kuulostaa että kaikilla ollu sama tilanne ku mulla ja silti ajallaan menny tai yli :D

Eli siis oon auki ja pehmeä, kanavaa 1,5cm ja auki siis sentti. kivuttomia suppareita vaan. lääkäri ränään siveli vauvelin päätä eli alhaalla on muttei kiinnittyny. sano et aika varmana tulee etuajassa..

Mulla oli sama tilanne viimeisen 7.kuulta lähtien ja 2vrk meni lasketun ajan yli :D olin tosin vuodelevossa kivuliaiden suppareiden takia mutta kun meni vkon 38 yli niin aloin touhuta normaalisti ja olin varma että sieltä se tulee - niin että ehti jo vähän turhautua.

Läääkärit on tosi ajattelemattomia kun ne lausuu tollasia ihme ennusteita ääneen. :kieh: Mullekin on sanottu noin joka kerta ja nin vaan on kaikki käynnistetty yliaikaisuuden vuoksi. :headwall:

kaikki mun tutut joille on lääkäri sanonut noin, on saanut lapsensa LA:n jälkeen :D ja mulle sitten sanottiin että mitään edistystä ei ole tapahtunut että varaudu että menee yliajlle, niin vauva syntyi pari viikkoa ennen LA:aa.

Niin mullekin sanottiin: Olin ensisynnyttäjä, auki kolme senttiä, kanavaa taisi olla just tuon puolitoista jäljellä. Limatulppa tullut. Lääkäri oli sitä mieltä, ettei montaa päivää mene. (Oli viikko 38 tai jotain silloin menossa). Niinpä niin, meni vielä joku pari kolme viikkoa ennen kuin syntyi.

En muista mistä asti mulla oli esikoisen kohdalla auennut paikat, mutta se on jäänyt mieleen, että 1kk ennen la:ta kävin äitipolilla niin lekuri sanoi että minä päivänä tahansa voi nyt tulla. Silloin oli 3cm auki ja olin joutunut ennakoivien supistusten takia ottamaan rauhallisesti jo n. rv 18 asti.

Jep, yli la:n meni viikon :/ Olisin voinu aika suoria sanoja jutella sen viikon aikana sille lekurilla...

Mulle sanottiin, että vauva syntyy ennenaikaisena. Ja tämäkin vain siksi, että esikoinen syntyi 7vk ennen laskettua. On se ihmeellistä, että jos edellinen syntynyt ennenaikaisena niin silloin syntyy toinenkin.

Vauva syntyi pari pv ennen laskettua.

Yhteistyössä