Miksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onkelma

Vieras
mun valkovuoto haisee aivan kamalan kitkerälle???
järkyttävä haju koko ajan vaikka monesti päivässä vaihtaa puhtaat alusvaatteet. Käytän canesten-voidetta aina välillä kun alapää kutisee. Kuulostaa varmasti hiivan oireilta,mutta toi canesten voide ei ole auttanut kuin kutinaan.
Olen pessytkin vähän useammin,mutta liikaakaan ei saisi pestä.

Käytän yleensä pikkuhousunsuojia aika runsaan valkovuodon takia,mutta sekään ei ole hyväksi--->altistaa tulehduksille ja ärsyttää alapäätä.

Onko kellään vastaavanlaisia ongelmia?miten olette toimineet?

luin tosta linkistä noita juttuja.. oon huomannu että valkovuoto on hiukan ryynimäistä ja haisee "pilaantuneelle kalalle". Harrastamme seksiä n.3 kertaa viikossa ja näiden jälkeen eritys yltyy ja haisee voimakkaammin.. Lääkäriin vissiin täytyy lähteä,pakko tästä on eroon päästä ku todella kiusallinen tilanne. Tuntuu että oon oikea haisunäätä :( :(

Hei, muistaako kukaan mikä se uus mainos oli, jossa just sanottiin, et runsas valkovuoto ei aina olekaan hiivaa. Ja silloin siihen ei hiivalääkkeet auta.
Ne mainosti (telkussa) jotain muuta lääkettä, mut en kuollaksenikaan muista sen nimee, ku ei ollu itselle ajankohtainen.
Kaivakaas aivosolukkoanne ja muistakaa joku se lääke, jos siitä olis vaikka apuja AP:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
luin tosta linkistä noita juttuja.. oon huomannu että valkovuoto on hiukan ryynimäistä ja haisee "pilaantuneelle kalalle". Harrastamme seksiä n.3 kertaa viikossa ja näiden jälkeen eritys yltyy ja haisee voimakkaammin.. Lääkäriin vissiin täytyy lähteä,pakko tästä on eroon päästä ku todella kiusallinen tilanne. Tuntuu että oon oikea haisunäätä :( :(

Kuulostaa epäspesifiltä emätintulehdukselta. Minkä väristä vuoto on, onko aavistuksen vihertävää?

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kuulostaa epäspesifiltä emätintulehdukselta. Minkä väristä vuoto on, onko aavistuksen vihertävää?

ei ole. Ihan valkoista

Yhteistyössä