miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennen viihtynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ennen viihtynyt

Vieras
tämä palsta on mennyt sellaiseksi, että en enää ainakaan itse halua kirjoittaa nimimerkillä.

kaikki mitä teet on väärin ja sinua arvostellaan, loukataan, haukutaan ja osa on törkeitä. sanasi ymmärretään tahalleen väärin ja sitten niitä väännellään ja käännellään niin, että se alkuperäinen pointti on hävinny sinne haukkumisen ja ilkeilyn alle ennenkun ketjussa on edes yhtä sivua.
jos ei aleta ilkeilemään ja syyttelemään, niin sitten vähintäänkin kuorossa huudetaan että "provoooo, porvoosta päivääää..." mitäpä jos jollekin joku asia mikä tuntuu uskomattomalta onkin totista totta?! mitä JOS?!

mikä kumma saa ihmiset käyttäytymään noin? moni vakkarikin on nykyään paljon ilkeämpi kun ennen ja osalla on mennyt aivan överiksi. modeista on tullut puolueellisia ja tämä on kun ala-asteikäisten loukkaustanner, miksei voida vaan antaa sitä vertaistukea ja keskustella asioista? eri mieltä saa toki olla, mutta se ei tarkoita että toinen tekisi asiat väärin vaikka toimisikin eri tavalla!

ja kyllä, multa löytyy punanen rasti tuolta yläkulmasta (ennenkun joku sukkela ehtii tulla sen mulle kertomaan ;) ) joten painan sitä, mutta halusin sanoa pahoitteluni, tämä palsta on ollut joskus tosi mukava paikka. ei ole enää.

Ootkohan hiukkasen herkkä? *kyselee nätisti*

Meinaan että vaikka mulla on takana useampi palstavuosi niin vain ja ainoastaan joululahjojen määrä ja laihdutus ovat tuoneet kakkaa niskaani. Ai niin...kertaalleen väitettiin että valehtelin tytön joutuneen bussin alle...mutta tämäkin "selvisi" totuudeksi kun se tuli lehtiin.

Otatko siis vähän herkästi itseesi?

Monessa ketjussa jossa jotain kirjoittelen, joka älykääpiö huutelee jotain typerää, mutta ei ne jää edes mieleen. Koita siis antaa mennä toisesta korvatsa sisään ja toisesta ulos.

Aijaa. Ei toisten mielipiteet saa mua elämään toisella tapaa. Sen ymmärrän, etteivät kaikki ole samanlaisia, eikä tarvitsekaan olla. Jos käy liikaa hermojen päälle, koneen saa kiinni. Olen IRL myös saanut palautetta itsestäni, mutta parempi minun olla oma itseni, kuin jonkun toisen muovaama luomus. Elän kunniani ja omantuntoni mukaan parasta omanlaista elämääni.

samaa mieltä minäkin. Tuntuu että jos joku kehtaa olla erimieltä asiasta niin sen saa lynkata ihan hyvällä omalla tunnolla. Tai jos joku tekee jonkun toisin kuin itse...

siksipä nimimerkkiä kannattaa vaihtaa parin kk välein, pelkkä nimen muuttaminen ei auta, tunnuskin täytyy muuttaa, näin ei pysty jäljittämään vanhan nickin mukaan. sitäpaitsi ihminen muuttuu eikä ookkaan enää sama. pitäis harmailu lopettaa.

Mä en enää paljoa täällä jaksa käydä. Olen kuiteskin yli 5v seurannut tätä palstaa ja kyllä valitettavasti taso on entisellään, ei parempi ei huonompi. Monesti mietinkin onko ihmiset oikeasti pohjimmaltaan näin pahoja ja ilkeitä vaan onko tämä vaan tämmöstä uhoamista nimimerkin takana. Ehkä näiden kuvien myötä ihmiset saa vielä pahempaa kritiikkiä mutta kyllä palstamaailma on aina ollut kovin mustavalkoista ja ilkeämielistä. Yleistäen.

Uusimmat

Yhteistyössä