S
Surkeus.
Vieras
Olen viimeisilläni raskaana ja minulla on 1-vuotias poika, näiden lasten isän jätin muutama viikko sitten ja nyt tunnen ihan sanoinkuvailematonta, järjetöntä ja tuskallista ikävää..
Miksi ihmeessä voin ikävöidä ja surra sen ihmisen perään vaikka kohteli perhettään kuin pas***...
-petti
-jatkuvasti valehteli ihan pienistäkin asioista
-meni miten huvitti
-ei välittänyt vaikka lapsi oli välillä sairaana
-kertaakaan ei raskauksien aikana ole kysellyt mun vointia
-haukkui monesti kun en jaksanut jatkuvasti pitää kotia tiptop siistinä kun raskaus ja pienen hoito siinä sivussa on ollu melkosen paljon energiaa vievää
-löi, repi multa hiuksia tuppoina
-syytti että olen tuhonnut hänen elämänsä ja aiheuttanut ulosottohelve**n hänelle (joopajoo, minähän se pakotin ostaan uuden auton ja moottoripyörän jnejne)
-harrastaa rikollista toimintaa
-todella harvoin läsnä kotona ja silloinkin vaan makasi
-yhtenäkään yönä tai päivänä ei ole viitsinyt lasta hoitaa kun on ollut niin väsynyt että on itse tarvinnut unta (nukkui n. klo 15 asti päivällä parhaimmillaan)
jnejnejne... lista on pitkä..
Kertokaa miten tollasta peetä voi ikävöidä? En ymmärrä itseäni.. On vaan niin hlvtin pee olo nyt...
Pakko oli purkaa johonkin...
Miksi ihmeessä voin ikävöidä ja surra sen ihmisen perään vaikka kohteli perhettään kuin pas***...
-petti
-jatkuvasti valehteli ihan pienistäkin asioista
-meni miten huvitti
-ei välittänyt vaikka lapsi oli välillä sairaana
-kertaakaan ei raskauksien aikana ole kysellyt mun vointia
-haukkui monesti kun en jaksanut jatkuvasti pitää kotia tiptop siistinä kun raskaus ja pienen hoito siinä sivussa on ollu melkosen paljon energiaa vievää
-löi, repi multa hiuksia tuppoina
-syytti että olen tuhonnut hänen elämänsä ja aiheuttanut ulosottohelve**n hänelle (joopajoo, minähän se pakotin ostaan uuden auton ja moottoripyörän jnejne)
-harrastaa rikollista toimintaa
-todella harvoin läsnä kotona ja silloinkin vaan makasi
-yhtenäkään yönä tai päivänä ei ole viitsinyt lasta hoitaa kun on ollut niin väsynyt että on itse tarvinnut unta (nukkui n. klo 15 asti päivällä parhaimmillaan)
jnejnejne... lista on pitkä..
Kertokaa miten tollasta peetä voi ikävöidä? En ymmärrä itseäni.. On vaan niin hlvtin pee olo nyt...
Pakko oli purkaa johonkin...