MIKSI YouTube ei toimi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä ei toimi kans kaikki videot.esim.fintelligensin mikä boogie ei pyöri ja moni muu.Ei oon toiminu ainakaan viikkoon.Jotkut siis pyörii mut ei tosiaan kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä ei toimi kans kaikki videot.esim.fintelligensin mikä boogie ei pyöri ja moni muu.Ei oon toiminu ainakaan viikkoon.Jotkut siis pyörii mut ei tosiaan kaikki.

Mitäs katsotte sieltä vain huonoja pätkiä! :D

Mä jo rupesin miettimään, että onko mun koko netti menny taas ihan sekasin, mutta näköjään aika monella muullakin ollut sama ongelma, että youtube ei ole toiminut eilen ja tänään.. Eli vika ei siis taida olla mun netissä, enkä mä kuvittele päässäni ongelmaa, vaan se todella on olemassa! No nyt kun vielä saatas se youtube jotenkin toimimaan... Ja ihmettelen muuten, että minkähän takia toi kissa juttu toimi mullakin, mutta muita videoita ei suostu tuubbi näyttämään?

ei vitsit! aivan sama ongelma täälläkin. oon huomannut, että jokunen video sieltä täältä toimii. huojentavaa, että näitä ongelmia on muillakin.. se kertoo että vika on palvelimessa eikä meidän nettiyhteyksissä!

Joo, täälläkään ei youtube toimi tällä uudella koneella jossa windows 7 :D Toisella koneella ( joku vanha hp compaq läppäri) jossa windows xp niin toimi juutuupi aivan normaalisti :( missä vika .. no ei midist sihauttakaa,nauttikaa, ja hyvää kevättä kaikille :))

Ei toimi. Itselläni on saunalahden netti (ei langaton) ja windowa vista... Kävin youtuben help forumilla ja siellä oli todella monella muullakin sama ongelma ympäri maailmaa. Eikä näillä käyttöjärjestelmillä tai sillä, minkälainen netti on, näytä olevan vaikutusta tai yheyttä siihen toimiiko youtube vai ei. Toivottavasti youtube rupeaa pian selvittämään, missä vika.

Yhteistyössä