R
Rumuuden häpeä
Vieras
Meidän firman itsensä lihottaneet naiset eivät halua osallistua yhteissaunomiseen ja jäävät siksi pois yhteisistä tilaisuuksista. Se on harmi homma, koska noissa yhteisissä tapahtumissa ehtii jutella muustakin kuin ainaisista työasioista. Lisäksi tästä on tullut perinne josta ei ihan helpolla poiketa. Puhumattakaan siitä, että firman lähellä sattuu olemaan hyvä illanviettopaikka. Ajatelkaa: Ylipaino rajoittaa heidän osallistumista työpaikan juttuihin ja lisää heidän syrjäytymistä työporukasta! Meillä muilla ei kuitenkaan ole mitään heitä vastaan.
Olen kuullut, että nämä pari lihavinta puhuvat ilkeään sävyyn yhteissaunomisesta ja siihen osallistuvista naisista. Kuitenkin nämä yhteissaunomiseen osallistuvat naiset pitävät yhteisestä saunomisesta ja uimisesta ja tulevat yhä uudelleen mukaan. Eihän se yhteissaunominen mikään hirveän pelottavaa ole, kun ulkomaiset naispuoliset liikevieraatkin sinne uskaltautuvat muutaman viinilasillisen jälkeen.
Eli sen lisäksi, että ylipaino tuhoaa fyysisen kunnon, itsetunnon, sydämen, tuki- ja liikuntaelimistön, se myös johtaa syrjäytymiseen tässä tapauksessa työporukasta.
Itse näen naisen ylipainon rekrytoinnin esteenä. Ei olisi kivaa, että uusi työntekijä jäisi muun porukan ulkopuolelle.
Pitäkääpä, naiset, kroppanne siis kunnossa, ettette joudu samaan tilanteeseen.
Olen kuullut, että nämä pari lihavinta puhuvat ilkeään sävyyn yhteissaunomisesta ja siihen osallistuvista naisista. Kuitenkin nämä yhteissaunomiseen osallistuvat naiset pitävät yhteisestä saunomisesta ja uimisesta ja tulevat yhä uudelleen mukaan. Eihän se yhteissaunominen mikään hirveän pelottavaa ole, kun ulkomaiset naispuoliset liikevieraatkin sinne uskaltautuvat muutaman viinilasillisen jälkeen.
Eli sen lisäksi, että ylipaino tuhoaa fyysisen kunnon, itsetunnon, sydämen, tuki- ja liikuntaelimistön, se myös johtaa syrjäytymiseen tässä tapauksessa työporukasta.
Itse näen naisen ylipainon rekrytoinnin esteenä. Ei olisi kivaa, että uusi työntekijä jäisi muun porukan ulkopuolelle.
Pitäkääpä, naiset, kroppanne siis kunnossa, ettette joudu samaan tilanteeseen.