Miksi yhdelle ihmiselle ei mene tekstiviestit perille...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoa"

Vieras
Siis tää henkilö ei ole mulle tuttu ja tilannetta sen enempää selittämättä olen kuluneiden muutaman kuukauden aikana yrittänyt laittaa hänelle tekstiviestiä ja joka kerta vaan viesti jää odottamaan/lähteviin viesteihin ja lukee, että "uudelleenlähetys" eikä viesti kuitenkaan koskaan mene perille.... Alkukesästä sain hänelle viestin laitettua.
Puhelin soitettaessa hälyttää normaalisti ja numero on oikea...
Missä vika...? (jos vaikka joku tietäis :D )

Mun tekee tota samaa. Vaihdoin jo puhelimenkin mutta ei toimi viestit kunnolla. Välillä pukkaa *teksti puuttuu ja välillä soitellaan perään että miksei vastausta viestiin kuulu?

[QUOTE="vieras";27077679]jos liittymä on normaalisti auki, niin eipä taida olla muuta vaihtoehtoa, kuin että hän on estänyt viestisi/ puhelusi[/QUOTE]

voiko tollasen eston laittaa? :O
puhelimensa on uutta mallia, eli ei voi olla siitäkään kyse että olis viestit täynnä.. :/

tuli mielee,et mun miehel on sellai työpuhelin,jossa on sekä oma- että työpuhelin samassa(tai kortit kaikettikin) ja silloin kun sillä on työnumero käytössä,niin siihen ei viestit mee perille,mutta kun se vaihtaa omannumeron käyttöön,niin viesti menee perille.. ei se kyllä sitä mitenkää ilmota lähettäjälle et viesti ei menny perille..

Yhteistyössä