Miksi viette lapsen hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anika

Jäsen
31.05.2006
62
0
6
Oikeasti ei kiinnosta, mutta haluan huomiota.

Haluan tuntea olevani koko porukan paras äiti ja lasten etujen järkkymätön puolestapuhuja. LAPSEN ETU on aina mielessä, kun tässä koneella lakkaamatta päivystän.

Soseet teen itse ja Reimatecit ostan ja imetän ja kestovaippaan ja seison vaikka päälläni, että varmasti huomaatte, että minä kyllä tiedän, osaan ja onnistun.

Minäpäs en olekaan mikään laiska paska ja minunpas lapseni ovat siksi maailmanihanimpiajaparhaita!

Säälin kaikkia äitejä ja lapsia, jotka ajattelevat eri tavalla kuin minä!

(joo, kyllä väsyttää ja menen nukkumaan. Ja kyllä luin jotain päivähoitokeskustelua. sori. :ashamed: )

Ja minä elätän itseni ja lapseni sekä maksan laskuni ja asuntolainani ihan itse. Maksanpa joka kuukausi vielä reilusti yli 10 lapsen lapsilisätkin. Ja olen vielä aika vidun ylpeäkin siitä B)

sen verran vielä haluan tarkentaa, että ikinä en ole mitään yhteiskunnalta saanut ja veroja maksan ja itse asiani hoidan.

Enkä lapsille huuda (ainakaan julkisesti) ja olen muutenkin pyhimys kaikin tavoin. Nukutan oikein päin ja enkä tuttia syötä.

Meidän lapset ei itke eikä yökastele, kun sekin on vaan holtittoman kasvatuksen tulosta (molemmat). Vaipat jäi pois jo puolivuotiaana ja samassa iässä käytettiin haarukkaa ja veistä vaikka keittoruokiin.

MEILLÄ on aina siistiä ja puhtaitakin ollaan kuin pulmuset, kun kaiket päivät rahassa kylvetään. Löytyy mariskoolit ja unikot, paitsi jos ne ei enää ole muotia.

Lainaa ei oteta eikä anneta. Ja turvaistuin on autossa sekä selkä menosuuntaan että toisinpäin. Turvallisuus kuitenkin ennen kaikkea.

Mutta hei, kukin tavallaan...siis jos ei lapsen hyvinvointi kiinnosta, niin ei voi mitään.

Nyt menen oikeasti nukkumaan. Yötä!

Alkuperäinen kirjoittaja anika:
sen verran vielä haluan tarkentaa, että ikinä en ole mitään yhteiskunnalta saanut ja veroja maksan ja itse asiani hoidan.

Enkä lapsille huuda (ainakaan julkisesti) ja olen muutenkin pyhimys kaikin tavoin. Nukutan oikein päin ja enkä tuttia syötä.

Meidän lapset ei itke eikä yökastele, kun sekin on vaan holtittoman kasvatuksen tulosta (molemmat). Vaipat jäi pois jo puolivuotiaana ja samassa iässä käytettiin haarukkaa ja veistä vaikka keittoruokiin.

MEILLÄ on aina siistiä ja puhtaitakin ollaan kuin pulmuset, kun kaiket päivät rahassa kylvetään. Löytyy mariskoolit ja unikot, paitsi jos ne ei enää ole muotia.

Lainaa ei oteta eikä anneta. Ja turvaistuin on autossa sekä selkä menosuuntaan että toisinpäin. Turvallisuus kuitenkin ennen kaikkea.

Mutta hei, kukin tavallaan...siis jos ei lapsen hyvinvointi kiinnosta, niin ei voi mitään.

Niin meilläkin :D Paitsi että teen vielä paljon tuon mainitsemasi lisäksi. Tosin autoa meillä ei ole, koska se on mielestäni lasteni ja heidänlastensa tulevaisuutta ajatellen ekologisesti väärin. En halua myrkyttää lastenlasteni elämää kuten sinä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja anika:

Niin meilläkin :D Paitsi että teen vielä paljon tuon mainitsemasi lisäksi. Tosin autoa meillä ei ole, koska se on mielestäni lasteni ja heidänlastensa tulevaisuutta ajatellen ekologisesti väärin. En halua myrkyttää lastenlasteni elämää kuten sinä. ;)

Siis istuimet on naapurin autossa, jos kuljetaan sillä. Sori kun en heti huomannut...

Juu joidenkin vaan on pakko käydä töissä, jos vaikka on jäänyt leskeksi ja on muutenkin kurjaa. Voishan sitä tietenkin heittäytyä yhteiskunnan elätiksi ja lopettaa työnteon kerta heitolla. Pakko myöntää, että ajatus aina välillä houkuttaa.

Yhteistyössä