Miksi vielä valveilla?

  • Viestiketjun aloittaja iitu
  • Ensimmäinen viesti
Oottelin kotiin miestä ja kahta lasta kun olivat veneilemässä. Nyt voi mennä huoletta nukkuun ku tulivat hengissä takasin :ashamed:
Pikku soutuveneellä pikkujoella, mutta silti se aina vähän huolettaa, että mitä jos jotain sattuu.
 
Ei vaan nukuta. Ja sisällä on niin kauhian kuuma. Rytmit on heittänyt nyt häränpyllyä kun miehelläkin on vielä loma. Että puolenpäivän jälkeen vasta heräiltiin, joten ei tässä vielä nukuta. Pidetään tässä toisillemme seuraa, mies lällättelee tuossa ja mä sättäilen.
 
L E I J O N A
Alkuperäinen kirjoittaja KÖYHÄ:
Ei vaan nukuta. Ja sisällä on niin kauhian kuuma. Rytmit on heittänyt nyt häränpyllyä kun miehelläkin on vielä loma. Että puolenpäivän jälkeen vasta heräiltiin, joten ei tässä vielä nukuta. Pidetään tässä toisillemme seuraa, mies lällättelee tuossa ja mä sättäilen.
Sulleko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja L E I J O N A:
Alkuperäinen kirjoittaja KÖYHÄ:
Ei vaan nukuta. Ja sisällä on niin kauhian kuuma. Rytmit on heittänyt nyt häränpyllyä kun miehelläkin on vielä loma. Että puolenpäivän jälkeen vasta heräiltiin, joten ei tässä vielä nukuta. Pidetään tässä toisillemme seuraa, mies lällättelee tuossa ja mä sättäilen.
Sulleko?

Eikun mikrofoonille. Siis höpisee laa-puhelimeen.
:D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja L E I J O N A:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Katselen kolmosen leffaa
Mites sä koneella, jos leffaa katot? Mul on kone kiinni, jos leffaa katon.
No näyttö on tässä 20 cm päässä ja telkkari suoraan edessä 2 metrin päässä. Hyvin pystyy tsuumailemaan molempia

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja L E I J O N A:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Katselen kolmosen leffaa
Mites sä koneella, jos leffaa katot? Mul on kone kiinni, jos leffaa katon.
No näyttö on tässä 20 cm päässä ja telkkari suoraan edessä 2 metrin päässä. Hyvin pystyy tsuumailemaan molempia

=)


Niin ja naiset siitä omituisia otuksia, että pystyvät tekemään montaa asiaa samalla. Mä ainakin katson televisiota, sättäilen ja luen lehteäkin samalla. Ja syönkin tässä vielä samalla. Juu mutta yleensä on monta rautaa tulessa. Mies taas keskittyy vaan yhteen asiaan aina kerralla.
 

Yhteistyössä