IhanaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:heräsin päiväunilta 9 aikaan illalla
tollasesta saa vaan stressiä, syö ainaki jotain...Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:IhanaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:heräsin päiväunilta 9 aikaan illalla
Mua valvottaa ihmissuhteet ja nälkä. Nälälle pitäis varmaan jotain tehdä mutta liian väsyny. Tää systeemi toimii hyvin.
Tää on paha loukku ku jää valvomaan koska on nälkä ja pitäis syödä jotain mutta on sen verran väsy, ettei jaksais tehdä mitään :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tollasesta saa vaan stressiä, syö ainaki jotain...Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:IhanaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:heräsin päiväunilta 9 aikaan illalla
Mua valvottaa ihmissuhteet ja nälkä. Nälälle pitäis varmaan jotain tehdä mutta liian väsyny. Tää systeemi toimii hyvin.
Kumma kun aina tälleen iltaisin alkaa närästämään just kun pitäis mennä nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja ahma:kun oli toissayönä närästystä, niin nukuin aamulla pitkään, ja rytmi siirtyy näistä satunnaisistakin närästyksistä. Niin nyt ei nukuta sitte. Vaan eipä närästäkkään!!!! =) :attn:
minä myös.. toinen yö menossa ja ihme kun ei väsytäAlkuperäinen kirjoittaja yötyötä tekevä yh:oon töissä :/
Tietty Mä teen aika usein lättyjä ku valmistuu niin nopeesti ja ovat niin hyvii :ashamed: Nyt on vielä jopa voita jäljellä ku leivon vähän aikaa sitten. Jos tekis nuo amerikkalaiseen tyyliin leivinjauheella ja sitten voita päälle... Nam.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:lättyjä tähän aikaan illasta. asiallista