Miksi vain miehet ovat aisankannattajia jos huolehtivat toisen ihmisen lapsesta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Ikävää, että ajattelet noin.

Luulen, että aika auttaa tässä, olet uusi keskustelija ja sisäänajo kestää tovin jos toisenkin.
Kun huomaa, että muut eivät ymmärrä mitä kirjoitetaan/tarkoitetaan, automaattisesti jossain kohtaa alkaa miettimään vähän tarkemmin miten tulisi paremmin ymmärretyksi.

IRL:kin...huumorintajuja ja luonteita on erilaisia, ei kuitenkaan tarkoita etteikö voitaisi tulla toimeen.

Oot kiva ja erilainen keskustelija, joskus jopa huumorintajut kohtaa, en toivo että lähdet pois.
Mä itseasiassa kirjoitan nykyisin pääasiassa tosi pitkiä tekstejä, ettei kukaan saa niistä väännettyä mitään. Yritän ihan tosissaan kirjoittaa niin, ettei sieltä pilkun takaa löydy mitään, mihin voi tarttua, mut ei sellaista jaksa. Ainakaan, kun täytyy yhtäkkiä hokee samaa asiaa neljälle eri tyypille.
Kyl mäkin saisin teidän teksteistä väännettyä vaiks mitä väärinymmärryksiä, mut en niin tee. En tiedä, miksi keskustelukulttuuri on nykyisin niin ihmeellistä.
 
No ttu jokun uhriutujaloukkaantujamikälie. En jaksa kaivella noita sanasta sanaan, mutta tottakai tartut tuohon, koska mua on niin helevetin helppo ymmärtää väärin....... älä viitti.
Siis sulle on yritetty nyt olla ystävällisiä ja selittää ja ymmärtää, mutta on pikkusen hankalaa kun on vastaanotto on tätä.
Alkaa ittellekin tulla pahamieli, kun en oikeasti ole tarkoittanut mitään pahaa:(
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Deleted member 149094
Siis sulle on yritetty nyt olla ystävällisiä ja selittää ja ymmärtää, mutta on pikkusen hankalaa kun on vastaanotto on tätä.
Alkaa ittellekin tulla pahamieli, kun en oikeasti ole tarkoittanut mitään pahaa
Me päätettiin jo lissun kanssa, et olen syyllinen, et rentoudu vaan. Teissä ei ole mitään vikaa, ootte aina kilttejä, ihania ja tosi hyvin asiasta keskustelevia tyyppejä. Vika on mussa ja siinä, et mä haastan riitaa ja uhriudun, enkä pysy asiassa ja kirjoitan huonosti ja silleen.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Mä itseasiassa kirjoitan nykyisin pääasiassa tosi pitkiä tekstejä, ettei kukaan saa niistä väännettyä mitään. Yritän ihan tosissaan kirjoittaa niin, ettei sieltä pilkun takaa löydy mitään, mihin voi tarttua, mut ei sellaista jaksa. Ainakaan, kun täytyy yhtäkkiä hokee samaa asiaa neljälle eri tyypille.
Kyl mäkin saisin teidän teksteistä väännettyä vaiks mitä väärinymmärryksiä, mut en niin tee. En tiedä, miksi keskustelukulttuuri on nykyisin niin ihmeellistä.
Mä en jaa tuota sun huolta ihmeellisestä keskustelukulttuurista. Enkä myöskään näe, että vääntelen tekstejäsi.
Ikävää jos koet niin.
 
Me päätettiin jo lissun kanssa, et olen syyllinen, et rentoudu vaan. Teissä ei ole mitään vikaa, ootte aina kilttejä, ihania ja tosi hyvin asiasta keskustelevia tyyppejä. Vika on mussa ja siinä, et mä haastan riitaa ja uhriudun, enkä pysy asiassa ja kirjoitan huonosti ja silleen.
Me luetaan kyllä tätä suomenkieltä jotenkin eri tavalla, sillä mielestäni te olitte vain eri mieltä asioista?
Mutta tehdään nyt niin, että uhriudutaan molemmat ja kiivetään mökömököpuuhun heittelemään toisiamme kävyillä.
 
Deleted member 149094
Mä en jaa tuota sun huolta ihmeellisestä keskustelukulttuurista. Enkä myöskään näe, että vääntelen tekstejäsi.
Ikävää jos koet niin.
Et varmasti ja mä varmasti oon väärässä ja mahdollisesti myös uhriudun jälleen. Tai jos en, niin nyt viimeistään.
En nyt tiedä, et oleks se just sä, kun vääntelee, oon tänään siis vastaillu neljälle näissä, et mitä mä teen väärin. Et nyt ei enää kiinnosta edes ihan, et vastaanko oikeille ihmisille tai oikeista asioista. Mut se tais liittyy tohon, kun käytin sanaa surkea, ja sit kukaan ei oo sanonu mua just surkeaksi kun siksi uhriutujaloukkaantujaksi. Pitäis varmaan käydä vanhat ketjut läpi, et mitä musta ei ole vielä sanottu. Mähän oon epäselvästi kirjoittava pnaviherfemakkokin täs jo ja riidanhaastaja ja uhriutujaloukkaantuja ja aika paljon kaikkee. Ainoo asia, minkä teen hyvin, on tuo, et olen eri mieltä. Tosin, sekin on vähän väärä käsitys, kun monesti en ole edes mielipidettä kertonut, kun olen sen jo saanut.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
vierailija
No jos se Marko petti ensin, tää kostopetti kumin kanssa, mut kumi petti.

Ja sepä se asian ydin onkin. Kun me ei tiedetä, me nimenomaan keksitään. Tämän keissin perusteella keksittiin geenipankki miehille, koska naiset nyt vaan pettää rahan toivossa tai siksi, että tahtoo synnytellä pahaa pahuttaan miehille vieraiden lapsia. Noi kaks argumentiia on täs esitetty, enkä mä keksi, miten noi vois olla ihan irl juttuu.

Yksi vaihtoehto, jonka tässä keksin, vois olla, et tyyppi ei oo halunnu lasta, mut nainen on ollut ihan pakonomaisen paniikissa siitä jutusta. (Kävin kerran vilkaiseen noita muita ketjuja tuolla vauva-aihepuolella, ja siell on maanikoita liikenteessä). Sit se nainen on maniapsykoosissaan hankkinu sen lapsen silleen, kun on osannu, koska Mrko on äijyyttään ja häijyyttään aikonu naia sitä vaan tiukan pilden takia, eikä oo halunnu lasta siksi, ja aikonu vaihtaa nuorempaan, kun vaimo alkaa kulahtaa. Mistäpä näistä tietäis.
Seliseli..
 
vierailija
Aika hyvin sanottu siellä!

Tähän automaattiseen isyyden testaamiseen sellainen yleinen huomio, jota harvemmin on käsitelty, että kehitys kehittyy ja se muuttaa toimintaympäristöä ja sitä kautta tällaisten asioiden soveltamista. Esim. aikanaan oli periaatteessa perusteltuakin vastustaa rutiininomaista testaamista koska se on vaikeaa ja kallista. No ei ole enää. Ja entäpä sitten kun se on yhtä helppoa kuin alkoholin puhallustesti? Kuka enää sitten voi vastustaa asiaa muuten kuin ilkeyttään?
Miehellä on oikeus tietoon biologisesta isyydestä. Kun geenitesti on oletus, tämä toteutuu. Nykyinen järjestelmä syyllistää isää kun tämä joutuu kerjäämään biologisen isyyden testausta. Vanhemmat ovat samassa asemassa kun kummallakin on sama tieto biologisesta vanhemmuudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Itseasiassa en enää vitsaile. Täällä on nyt kolme mustaa ja yks harmaa hokenu koko päivän siitä, kuinka surkea olen, joten alkaa olla vitsit vähän vähissä. Aloin jo katteleen muita paikkoja, löytyykö enää palstoja, mut noi tunnetuimmat vaikuttaa olevan vielä vähän hullumpia paikkoja.
Oletko kuullut vitsin, jossa autoilija kuulee radiosta: "Varoitus, joku hullu ajaa moottoritiellä väärään suuntaan!". Autoilija mutisee itsekseen: "Miten niin joku? niitähän on satoja!"

Sinulla on vielä totuttelemista mustana oloon. Harmaana voi heitellä keskenään ristiriitaisia väitteitä, mutta mustana joutuu olemaan johdonmukaisempi, amerikkalaisten tv-sarjojen malliin "kaikkea mitä sanot voidaan käyttää todisteena". Lisäksi kannattaa opetella erottelemaan asioihin ja henkilöön kohdistuva kritiikki. Jos joku kritisoi esittämääsi asiaa, ei se ole sinun pilkaamistasi.
 

Yhteistyössä