Miksi vain miehet ovat aisankannattajia jos huolehtivat toisen ihmisen lapsesta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Miten sä meinaat että se nainen tulisi tiineeksi jollekkin muulle ilman että tietäisi sen mahdollisuudesta?
Jos on kaksi isäkandidaattia tai vaikka useampikin, (en tiedä naisen elämäntavoista), olisi naisen pitänyt tämä kertoa jolloin uskoisin "Markon" päätyneen isyystestin tekemiseen heti alkuunsa.
Juu on toki mahdollista että hänet on huumattu vaikka sairaalassa tai raiskattu koomassa mutta mä veikkaan vahvasti että ongelma olisi nyt jokin muu kuin se että Marko on luottanut naiseen ja lopoutuloksena joutuu elättämään toisen miehen lasta.
Mä en osaa keksiä mitään mikä tekisi naisesta vähemmän pahan tässä asiassa.
No jos se Marko petti ensin, tää kostopetti kumin kanssa, mut kumi petti.

Ja sepä se asian ydin onkin. Kun me ei tiedetä, me nimenomaan keksitään. Tämän keissin perusteella keksittiin geenipankki miehille, koska naiset nyt vaan pettää rahan toivossa tai siksi, että tahtoo synnytellä pahaa pahuttaan miehille vieraiden lapsia. Noi kaks argumentiia on täs esitetty, enkä mä keksi, miten noi vois olla ihan irl juttuu.

Yksi vaihtoehto, jonka tässä keksin, vois olla, et tyyppi ei oo halunnu lasta, mut nainen on ollut ihan pakonomaisen paniikissa siitä jutusta. (Kävin kerran vilkaiseen noita muita ketjuja tuolla vauva-aihepuolella, ja siell on maanikoita liikenteessä). Sit se nainen on maniapsykoosissaan hankkinu sen lapsen silleen, kun on osannu, koska Mrko on äijyyttään ja häijyyttään aikonu naia sitä vaan tiukan pilden takia, eikä oo halunnu lasta siksi, ja aikonu vaihtaa nuorempaan, kun vaimo alkaa kulahtaa. Mistäpä näistä tietäis.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
En ole seurannut ko. juttua. Ja nää on musta semmosia, et ei pitäis julkisuudessa repostella. Siis ehkä jossain Seurassa tms.
Mut yhtä törkeetä on mun mielestä tän Markon tapauksen pohjalta vaatia miehille geenipankkia, jossa heidän isyyksistään otetaan munaote valtion valvonnassa.
Nimenomaan juttua pitää avata mediassa!

Tuossa keississä on tapahtunut hirveä vääryys! Nainen tiesi alusta lähtien, että Marko ei ole lapsen isä, mutta ei kertonut sitä Markolle. Melko moni edellisissä ketjuissa oli sitä mieltä, että isyyden selvittäminen käytäntönä olisi hyvä. Kannatan samaa.

Ko. asiaa on puitu palstalla jo ennenkin. Tämä uusintakierros ei ehkä kannusta enää keskustelemaan asiasta pitkästi ja selittelemään tietämättömille tarkemmin, kannattaa siis itse tutustua keissiin.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
No jos se Marko petti ensin, tää kostopetti kumin kanssa, mut kumi petti.

Ja sepä se asian ydin onkin. Kun me ei tiedetä, me nimenomaan keksitään. Tämän keissin perusteella keksittiin geenipankki miehille, koska naiset nyt vaan pettää rahan toivossa tai siksi, että tahtoo synnytellä pahaa pahuttaan miehille vieraiden lapsia. Noi kaks argumentiia on täs esitetty, enkä mä keksi, miten noi vois olla ihan irl juttuu.

Yksi vaihtoehto, jonka tässä keksin, vois olla, et tyyppi ei oo halunnu lasta, mut nainen on ollut ihan pakonomaisen paniikissa siitä jutusta. (Kävin kerran vilkaiseen noita muita ketjuja tuolla vauva-aihepuolella, ja siell on maanikoita liikenteessä). Sit se nainen on maniapsykoosissaan hankkinu sen lapsen silleen, kun on osannu, koska Mrko on äijyyttään ja häijyyttään aikonu naia sitä vaan tiukan pilden takia, eikä oo halunnu lasta siksi, ja aikonu vaihtaa nuorempaan, kun vaimo alkaa kulahtaa. Mistäpä näistä tietäis.
Keulii, keulii ja pahasti.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
Deleted member 149094
Nimenomaan juttua pitää avata mediassa!

Tuossa keississä on tapahtunut hirveä vääryys! Nainen tiesi alusta lähtien, että Marko ei ole lapsen isä, mutta ei kertonut sitä Markolle. Melko moni edellisissä ketjuissa oli sitä mieltä, että isyyden selvittäminen käytäntönä olisi hyvä. Kannatan samaa.

Ko. asiaa on puitu palstalla jo ennenkin. Tämä uusintakierros ei ehkä kannusta enää keskustelemaan asiasta pitkästi ja selittelemään tietämättömille tarkemmin, kannattaa siis itse tutustua keissiin.
Mä en tiennyt, että asiasta on keskusteltu aiemmin, enkä tiedä, mistä mun olis pitänyt se tietää.
Sen sijaan, et kukaan olis aiemmin maininnut asiasta, (kiitos tosta), mut leimattiin yhtäkkiä joksikin ton naisen puolustelijaksi, (miesvihaajafeministiksi, jonka mies pettää tai mä pelkään, et se pettää ja mitä kaikkee), vaikka puhuin ihan muista lähtökohdista. (Eli tosta ihme geenipankkijutusta ja juridisista ongelmista tapauksessa.).
 
Deleted member 149094
Keulii, keulii ja pahasti.
Näinpä. Tän keskustelun pohjalta nainen on valehtelija ja pettäjä, vaikka ei ole sanonut mitään. Mun mielestä some keulii näissä asioissa tosi pahasti.
Tottakai voi olla, että nainen on pahuuden ruumiillistuma ja itse raamatun Saatana, eihän me sitäkään tiedetä. Mut tällä perusteella toi miesten geenipankin vaatiminen ja kaikkien naisten demonisointi on joka tapauksessa lapsellista.
 
Näinpä. Tän keskustelun pohjalta nainen on valehtelija ja pettäjä, vaikka ei ole sanonut mitään. Mun mielestä some keulii näissä asioissa tosi pahasti.
Tottakai voi olla, että nainen on pahuuden ruumiillistuma ja itse raamatun Saatana, eihän me sitäkään tiedetä. Mut tällä perusteella toi miesten geenipankin vaatiminen ja kaikkien naisten demonisointi on joka tapauksessa lapsellista.
Jokaisen on hyvä tietää että ihmiset tuomitsevat tällaisen vääryyden!
Nainen teki erittäin väärin!
Se, että yrität keksiä kaikenlaisia selityksiä mitä on voinut tapahtua, ei muuta törkeää tekoa hyväksytyksi.
 
Sen sijaan, et kukaan olis aiemmin maininnut asiasta, (kiitos tosta), mut leimattiin yhtäkkiä joksikin ton naisen puolustelijaksi, (miesvihaajafeministiksi, jonka mies pettää tai mä pelkään, et se pettää ja mitä kaikkee), vaikka puhuin ihan muista lähtökohdista.
Lueppa itse noita ketjuja uudelleen, sä vaahtoat nyt niin paljon että luet ihan omiasi rivien välistä.
Ensinnäkin noi geenipankkijutut on enempikin sun hokemaa, ja ei tässä ole haukuttu tai niputettu kaikkia naisia, eikä leimattu sinua miksikään. Mut jostain syystä sä olet onnistunut nämä asiat taas kääntään päälaelleen.
Hengitä välillä syvään äläkä ota kaikkea henkilökohtaisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
Deleted member 149094
Jokaisen on hyvä tietää että ihmiset tuomitsevat tällaisen vääryyden!
Nainen teki erittäin väärin!
Se, että yrität keksiä kaikenlaisia selityksiä mitä on voinut tapahtua, ei muuta törkeää tekoa hyväksytyksi.
Mähän en oo sanonu, et se olis tehny oikein. Tässä mennään jo ihan eri sfääreissä täs keksustelussa, et miten olis, jos mun pitää lukee jotain vanhoi ketjuja, sä lukisit edellisen sivun, et tietäsit, mistä puhutaan.
 
Deleted member 149094
Lueppa itse noita ketjuja uudelleen, sä vaahtoat nyt niin paljon että luet ihan omiasi rivien välistä.
Ensinnäkin noi geenipankkijutut on enempikin sun hokemaa, ja ei tässä ole haukuttu tai niputettu kaikkia naisia, eikä leimattu sinua miksikään. Mut jostain syystä sä olet onnistunut nämä asiat taas kääntään päälaelleen.
Hengitä välillä syvään äläkä ota kaikkea henkilökohtaisesti.
Vaahtoan kun näen haasteita geenipankin perustamisessa, naisen demonisoinnissa..? Kun puhun siitä, et asiat pitäis tietää, ennen kuin tuomitaan?
Ja otan asiat henkilökohtaisesti (plus vaahtoan) mut kukaan ei siis hauku. . Mitä just teit...
Ehkä se ootkin sä, joka täs vaahtoo.
 
Deleted member 149094
Lapsellista on olettaa, että kaikki naiset tuomitaan tämän hirveän naisen tekojen vuoksi...
No miten sä selität ton valtion valvoman geenipankin? Musta se on miesten oikeusturvan hakemista pettäjänaisilta, joita siis on niin paljon, et miehiä pitää suojella niiltä.
Mut se on mun tulkinta, mun näkökanta. Saat sä paapoo miehiä omilla äitiyspäivärahoilla niin paljon kuin haluut ja maksattaa jokaselle suomalaiselle miehelle geenitestit.
 
Miten tää keskustelu nyt tällaseksi kääntyi? :unsure:
Kun ei kukaan ole käsittääkseni kaikkia naisia syyttänyt mistään vaan jokainen yrittää keskustella tästä nimenomaisesta tapauksesta. Siitä on ollut lehdissä juttua aiemminkin ja käsittääkseni Marko pohtii Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen valittamista myös, koska Suomi jätti hänet yksin.
 
Tämän keissin perusteella keksittiin geenipankki miehille, koska naiset nyt vaan pettää rahan toivossa tai siksi, että tahtoo synnytellä pahaa pahuttaan miehille vieraiden lapsia. Noi kaks argumentiia on täs esitetty, enkä mä keksi, miten noi vois olla ihan irl juttuu.
Tääkin on ihan sun omaa vääntöä.
Sulla on kyllä metka tapa käännellä asioita niin että voit sitten meuhkata niistä epäoleellisuuksista.
Samaan aikaan kun monet muut keskustelee normaalisti(jättäen trollit huomiotta) ja asiallisesti aiheesta, pohtien vaihtoehtoja ja ratkaisuja, sinä rupeet meuhkaamaan jonkun trollin sanomisista vaikka ne kannattaisi jättää ihan omaan arvoonsa ja möykkäät ettei voi keskustella järkevästi, sen sijaan että meidän muiden kanssa keskustelisit meuhkaamatta.
Hassua on se että me muut pystytään keskustelemaan asiallisesti myös erimieltä olevien kanssa mutta sinulle siinä on ongelma? Joku rauhoittava teekupillinen voisi olla hyvä kun tulet näihin sykkeen nostattaviin ketjuihin :)
 
vierailija
Jokaisen on hyvä tietää että ihmiset tuomitsevat tällaisen vääryyden!
Nainen teki erittäin väärin!
Se, että yrität keksiä kaikenlaisia selityksiä mitä on voinut tapahtua, ei muuta törkeää tekoa hyväksytyksi.
Aika hyvin sanottu siellä!

Tähän automaattiseen isyyden testaamiseen sellainen yleinen huomio, jota harvemmin on käsitelty, että kehitys kehittyy ja se muuttaa toimintaympäristöä ja sitä kautta tällaisten asioiden soveltamista. Esim. aikanaan oli periaatteessa perusteltuakin vastustaa rutiininomaista testaamista koska se on vaikeaa ja kallista. No ei ole enää. Ja entäpä sitten kun se on yhtä helppoa kuin alkoholin puhallustesti? Kuka enää sitten voi vastustaa asiaa muuten kuin ilkeyttään?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Deleted member 149094
Tääkin on ihan sun omaa vääntöä.
Sulla on kyllä metka tapa käännellä asioita niin että voit sitten meuhkata niistä epäoleellisuuksista.
Samaan aikaan kun monet muut keskustelee normaalisti(jättäen trollit huomiotta) ja asiallisesti aiheesta, pohtien vaihtoehtoja ja ratkaisuja, sinä rupeet meuhkaamaan jonkun trollin sanomisista vaikka ne kannattaisi jättää ihan omaan arvoonsa ja möykkäät ettei voi keskustella järkevästi, sen sijaan että meidän muiden kanssa keskustelisit meuhkaamatta.
Hassua on se että me muut pystytään keskustelemaan asiallisesti myös erimieltä olevien kanssa mutta sinulle siinä on ongelma? Joku rauhoittava teekupillinen voisi olla hyvä kun tulet näihin sykkeen nostattaviin ketjuihin
Mulle ongelma? No kerro, miten mun pitäisi asioista sulle jutella, et tykkäisit ja jaksaisit jutella.
Ja JOS mun mielipiteet on vööriä eykä tahdo jutella mun kans, niin ÄLÄ JUTTELE
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Vaahtoan kun näen haasteita geenipankin perustamisessa, naisen demonisoinnissa..? Kun puhun siitä, et asiat pitäis tietää, ennen kuin tuomitaan?
Ja otan asiat henkilökohtaisesti (plus vaahtoan) mut kukaan ei siis hauku. . Mitä just teit...
Ehkä se ootkin sä, joka täs vaahtoo.
Missä kohdin haukuin? Ja naisia demonisoidaan? Ei kyllä ihan niinkään:)
 
Deleted member 149094
Miten tää keskustelu nyt tällaseksi kääntyi?
Kun ei kukaan ole käsittääkseni kaikkia naisia syyttänyt mistään vaan jokainen yrittää keskustella tästä nimenomaisesta tapauksesta. Siitä on ollut lehdissä juttua aiemminkin ja käsittääkseni Marko pohtii Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen valittamista myös, koska Suomi jätti hänet yksin.
Sähän tosta pultit vedit ja jäit hokeenhokeenhokeenhokeenhokeenhokeenhokeenhokeen sitä, et kai se sit kolahti.
 

Yhteistyössä