Miksi vähäpukeinen mies ei ole eroottinen naisten mielestä, mutta nainen on miesten mielestä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tammikuussa järjestin kyselyn, jossa oli valokuvia miehistä ja naisista pukeutuneena monella eri tavalla, täysipukeisesta aina niukimpaan rantapukeutumiseen asti. Ihmisiä pyydettiin antamaan pisteitä asteikolla 0 - 10, kuinka eroottinen kukin pukeutumisen tyyli on heidän mielestään.

Miesten vastaukset olivat varsin ennustettavia ja suoraviivaisia: mitä vähemmän naisella oli vaatteita yllä valokuvassa (esimerkiksi mitä lyhyempi hame, tai mitä tiukemmat housut), sitä korkeampia pisteitä miehet antoivat eroottisuudesta (keskimäärin, kaikilta vastaajilta yhteensä).

Naisten vastaukset eivät noudattaneet tällaista logiikkaa (ainakaan keskimäärin, kaikilta vastaajilta yhteensä).

Paidaton lihaksikas mies sai korkeimmat pisteet naisilta. Mutta tyylikäs T-paitaan pukeutunut mies sai lähes yhtä paljon pisteitä (vain 2 % vähemmän), vaikka "paljasta pintaa" oli näkyvissä vain kyynärvarret ja kasvot.

Naiset antoivat korostetun matalia pisteitä eroottisuudesta miesten valokuville, joissa alavartalo on niukasti puettu: tiukat leggingsit, erittäin lyhyet shortsit, uimahousut, tai pienen pienet tangat. Miehet olisivat antaneet naisille pisteitä sitä enemmän, mitä niukemmin alavartalo on puettu, mutta naiset toimivat melkeinpä päin vastoin, ja antoivat sitä vähemmän pisteitä, mitä niukemmin miehen alavartalo on puettu.

Voisitteko selittää ajatteluanne, naiset? Pystytkö tunnistamaan tämän ilmiön? Voitko kuvitella, että juuri sinä olisit antanut pisteitä eroottisuudesta tällaisen logiikan mukaisesti?

Miksi näin? Mikä on selitys sille, että naiset eivät anna eniten pisteitä eroottisuudesta niukimmin pukeutuneille miehille, vaan lopulta melko peittävästi pukeutuneille miehille, ainakin alavartalon osalta?
 
vierailija
Siis vain vastakkaista sukupuolta pystyi arvioimaan? Veikkaan että naiset pitävät eroottisempana myös naisia joilla on vähän enemmän päällä. Eroottisuus ei ole pelkkää paljasta pintaa. Vaatteen alla on salaisuus. Liian paljastava ja niukka vaatetus on liian tyrkky ja jopa ällö
 
Mies speedon munakukkarossa tai tangoissa on enemmän homoeroottinen, kuin heteroeroottinen. Tyylikäs mies t-paidassa saa varmasti yhtä paljon tykkäyksiä kuin paidaton, koska olen jostain kuullut ettei suurin osa naisista varsinaisesti kiinnostu isoista lihaksista, vaan siihen ns. samaan efektiin riittää yleinen sporttisuus. Joku Mike Thurston on naisten silmissä yhtä seksikäs paidatta kuin t-paidassa ja farkuissa. Olen myös ymmärtänyt, että naisten mielestä miehen eroottisuus on muutakin kuin ulkonäköä, joka sekin totta kai tietenkin vaikuttaa. Mutta kun miehillä naisen erottisuus on ehkä 80% ulkonäköä ja 20% luonnetta, niin naisilla homma on paljon monimutkaisempi prosessi. Siihen vaikuttaa ulkonäkö, status, vaikutusvalta, raha, asema muiden miesten keskuudessa, sosiaalinen lahjakkuus, menestyminen elämässä ja niin edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Alfat poimii haluamansa naiset ja he taasen odottaa vaan sitä uljasta prinssiä valkealla ratsullaan. Poimijaa

Homman nimi on eri sukupuolten välillä ja naiset ei vaan sitä jummarra
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Miehet ovat enemmän visuaalisia kuin naiset.
Miehet innostuvat kun vaatteita on vähän ja omaa sopivat muodot. 🤷‍♀️

Naisilta valahtaa siihen malliin että pääsee pikkupyykille, jos mieshenkilö tulee ja puhuu pyörryksiin.😁


Muistan erään kesän kun oltiin kavereiden kanssa bilettämässä yhden miehen luona jota en tuntenut entuudestaan. Tämä mieshenkilö ohimennen kosketteli mua monia kertoja, esim. hiveli kaulaa, paljasta sisäreittä jne. Liian pitkät himokkaat katseet antoivat myös oman säväyksensä, mutta itse aktin varmistumisen viimeisteli lopulta kuiskaukset mun korvaan mitä aikoo minulle tehdä. Hän tuli taakseni, painoi minua lantiollaan terassin kaidetta vasten ja kysyi että huomaanko miten paljon hän mua haluaa. Olin melko helppo, koska sen jälkeen kävelin kiltisti hänen makuuhuoneeseensa ja hän teki minut tyytyväiseksi todella nopeasti. Ja minä hänet. Koko päivän kestänyt esileikki oli kiimaisin mitä olen koskaan kokenut. En edes kiinnittänyt miehen ulkonäköön erityisesti mitään huomiota. Se oli jotakin erikoista kemiaa. Ja voi hiivatti miten hän osasi puhua.🫣
Jatkossa kävin kylässä hänen luona usein, hän asui työpaikkani vieressä. En suostunut hänelle vaimoksi niin jouduin jättämään petipuuhatkin.🤨

t. Lispetin muistelmat parhaimmista petipuuhista osa 1. 😁
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Miehet ovat enemmän visuaalisia kuin naiset.
Miehet innostuvat kun vaatteita on vähän ja omaa sopivat muodot.

Naisilta valahtaa siihen malliin että pääsee pikkupyykille, jos mieshenkilö tulee ja puhuu pyörryksiin.


Muistan erään kesän kun oltiin kavereiden kanssa bilettämässä yhden miehen luona jota en tuntenut entuudestaan. Tämä mieshenkilö ohimennen kosketteli mua monia kertoja, esim. hiveli kaulaa, paljasta sisäreittä jne. Liian pitkät himokkaat katseet antoivat myös oman säväyksensä, mutta itse aktin varmistumisen viimeisteli lopulta kuiskaukset mun korvaan mitä aikoo minulle tehdä. Hän tuli taakseni, painoi minua lantiollaan terassin kaidetta vasten ja kysyi että huomaanko miten paljon hän mua haluaa. Olin melko helppo, koska sen jälkeen kävelin kiltisti hänen makuuhuoneeseensa ja hän teki minut tyytyväiseksi todella nopeasti. Ja minä hänet. Koko päivän kestänyt esileikki oli kiimaisin mitä olen koskaan kokenut. En edes kiinnittänyt miehen ulkonäköön erityisesti mitään huomiota. Se oli jotakin erikoista kemiaa. Ja voi hiivatti miten hän osasi puhua.🫣
Jatkossa kävin kylässä hänen luona usein, hän asui työpaikkani vieressä. En suostunut hänelle vaimoksi niin jouduin jättämään petipuuhatkin.

t. Lispetin muistelmat parhaimmista petipuuhista osa 1.
Mitä se kuiskutteli sun korvaan?
 

Yhteistyössä