Miksi usein näillä palstoilla lukee, että miehet tykkää pyöreämmistäkin naisista?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei se voi pitää paikkansa. Todella harvat oikeasti tykkää pyöreistä ja lihavista naisista. Toki mä uskon sen, jos vaimo sattuu lihoamaan suhteen aikana, niin kyllä se mies silti tykkää/rakastaa. Ei toki välttämättä sitä vartaloa mutta muuten.

Selaillut paljon noita treffi-ilmoituksia ja vasta yksi tullut vastaan missä ihannekumppani on hoikan, normaalin ja sporttisen lisäksi pyöreä.

Mutta melkein kaikissa on vaan nuo kolme ensimmäistä vaihtoehtoa, eli hoikka, normaali ja sporttinen.
 
"eee"
Ei pyöreä nainen ole useimmille miehille UNELMAkumppani, mutta jos mies ei itsekään ole mikään kedon kukkanen tai mahtava adonis, niin jossain kohtaa realismi iskee peliin ja tavallinen mies pariutuu loppujen lopuksi ihan mielellään tavallisen, pyöreämmänkin naisen kanssa.
 
vieraampi mies
Tämä palsta on täynnä "pyöreitä" naisia eli suomeksi sanottuna lihavia/reippaasti ylipainoisia. "Pyöreä" on lihavien keksimä ilmaisu.

Olet ihan oikeassa, aniharva mies pitää ylipainoisista, lihavista naisista poislukien jotkut BBW-perverssit. Kyllä muodokkuus on monien miesten mielestä plussaa ja sen varjolla saa olla vähän ylimääräistäkin mutta lihavista ei juuri kukaan pidä. Palstalla ja muutenkin naisilla on jotenkin vääristynyt ja hämärtynyt se raja ja ero mikä muodokkaan ja lihavan välillä on. Treffi-ilmoituksissakin lihavat naiset mainostavat itseään "pyöreinä". Get real.
 
"vieras"
Lihavat naiset ovat usein epätoivoisempia ja valmiita panostamaan enemmän miehen miellyttämiseen. Se on pääsyy miksi niin monelle lihavallekin naiselle löytyy kumppani kun miehissä on kuitenkin suuri osa epätoivoisia ja naisten kanssa avuttomia yksilöitä joille on helpompaa pariutua lihavan kanssa.
 
"Been there"
Veikkaan että treffi-ilmoituksissa en olisi haluttua tavaraa kun kertoisin, että ylipainoa on 25 kiloa. Mutta reaalielämässä minulla on ollut aina vientiä. Olen aina ollut vähintään pullea, mutta kauan lihavakin. Ja aina on miehiä ollut tarjolla. Olen kyllä huomannut, että vähemmän silloin kun painoa on ollut enimmillään, eli melkein 40 kiloa ylimääräistä. Silloin oli hiljaisempaa, mutta ei siltikään täysin hiljaista. Ehkä siksikin, etä noin suuri ylipaino on vaikuttanut jo omaan mielialaankin ja se tietysti näkyy.

Olen aina saanut kehuja kauneudestani sekä miehiltä että naisilta. Ja niitä kehuja on tullut paljon. Ehkä siksi, että en ole ollenkaan ylpeä vaikka olen sinut itseni kanssa. Olen iloinen ja ystävällinen, enkä anna kilojeni häiritä.

Käyn harvoin viihteellä, mutta aina käydessäni niitä tarjokkaita kyllä löytyy. Vaikka en etsi, olen onnellisesti naimisissa. Viimeksi olin bileissä, jossa eräs ukkomies kuolasi perässäni. Se oli jokseenkin inhottavaa, sillä valtaosa vieraista tunsi pariskunnan, mutta minä en kumpaakaan. Harmitti vaimonkin vuoksi, joka ei päässyt bileisiin.

En ole asiasta hiukkaakaan leuhka, mutta tiedän omasta kokemuksestani, että miehet voi tykätä isommastakin. Kaipa se on vähän siitäkin kiinni miten kilonsa kantaa, millainen on pärstäkerroin ja millainen on luonne. Kokonaisuus ratkaisee, mutta treffi-ilmoituksissa tuo kokonaisuus ei tule esiin. Siksi on helpompaa karsia ne "epämiellyttävät" piirteet heti pois. Onneksi on kuitenkin live-elämä ja sen suomat mahdollisuudet :).
 
[QUOTE="vieras";28956681]Lihavat naiset ovat usein epätoivoisempia ja valmiita panostamaan enemmän miehen miellyttämiseen. Se on pääsyy miksi niin monelle lihavallekin naiselle löytyy kumppani kun miehissä on kuitenkin suuri osa epätoivoisia ja naisten kanssa avuttomia yksilöitä joille on helpompaa pariutua lihavan kanssa.[/QUOTE]

Jospa ne raukat sit yhdessä sais jotain toivoa elämäänsä :(
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
liejuryömijä
Mulle just viimeksi laivareissulla naureskeli poikaporukka, että on tuokin ollut buffettipöydässä.. Hoikkana mulle sanottiin, että näytän missiltä, ja komeita ehdokkaita oli. Nyt masennuksen takia 30-kiloa ylipainoisena, kukaan ei tod. iske mua :(
 
"vieras"
Niin no, kyllä niillä pyöreimmilläkin on miehiä. Ja mitä tulee sanaan pyöreä, mikä siinä on niin kamalaa. Kai sitä voi käyttää jos on pyöreä. ja sitten vielä, mitä perkelettä se kuuluu kenellekään muulle millainen tynnyri on, kuin tynnyrille itselleen. on se nyt kumma kun toisten ihmisten paino tuntuu olevan oleellisempi asia kuin oma.
 
"hmmm"
Itselläni oli enemmän vientiä, kun olin himppasen pyöreä. Totesipa tässä taannoin eräs mies, että paremmalta näytit ennen. En edelleenkään ole edes alipainon rajalla ja aiemmin olin pikkusen päälle normaalin painoindeksin.
 
Ei kiloista kiinni!
Noh, itse olen 160cm ja painan 75kg ja voin sanoa että tulen päivittäin miesten taholta positiivisesti huomioiduksi. Naisetkin kommentoivat hyvää tyylitajuani. Ikääkin on jo yli 30v. Olen iloinen ja hyväntuulinen ihminen.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";28956751]Koska lihavat naiset kirjoittavat tänne esiintyen miehinä.[/QUOTE]

:LOL:

Oisko sun aika hankkia elämä?

Osa tykkää oikeasti pyöreistä, ainakin mun ex. Enkä tarkoita mitään sinivalasta vaan sellaista, että sitä mahamakkaraakin löytyy ja perseestä puristeltavaa. Ja sanon kokemuksesta, exän kanssa erottiin ja sen jälkeen etti ittelleen toisen yhtä pyylevän :D

Ite taas en tykkää lihavista miehistä, enkä itsestäni lihavana, senpä takia normaalipainoiseksi olen laihduttanutkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja liejuryömijä;28956848:
Mulle just viimeksi laivareissulla naureskeli poikaporukka, että on tuokin ollut buffettipöydässä.. Hoikkana mulle sanottiin, että näytän missiltä, ja komeita ehdokkaita oli. Nyt masennuksen takia 30-kiloa ylipainoisena, kukaan ei tod. iske mua :(
Ehkä se johtuu enemmän siitä masennuksesta kuin kiloista.
 
,.,.,
esimerkiksi pyöreät miehet? eipä tuo ylipaino pelkästään naisten ongelma ole. ja toisille ihan oikeasti se ulkonäkö ei ole se ykkösjuttu kumppania valittaessa. Itse olin suht hoikka kun tapasin hiukan ylipainoisen mieheni, mu ei missään vaiheessa hänen ylipainonsa haitannut, enkä missään vaiheessa ajatellut, että hän olisi parempi hoikempana.
Nyt mies on laihtunut reippaasti ja rakstan ja haluan häntä ihan samalla tavalla kuin suhteen alussa.

En oikein ymmärrä tämmöisten ketjujen pointtia? haetaanko tässä itselle jotakin paremmuuden tunnetta, edes siinä asiassa, että on normaalipainoinen/hoikka?
Harva ylipainoinen mies tai nainen kuitenkaan kiinnittää mitään huomiota siihen, että joku vartaloltaan sporttinen tai hoikka, miksi kiinnittäisi? Mulle ainakin on ihan sama minkä kokoinen kukin on, kunhan on luonteeltaan mukava.
 
THL kertoo nettisivuillaan suomalaisten ylipainosta seuraavaa:

Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 %
Naisista vähintään ylipainoisia on 46 %

Ihanteet on varmasti niitä, mitkä rustataan treffi-ilmoituksiin ja joita kertoillaan palstoilla ja illanistujaisissa. Todellisuus sitten on toinen. Kenellä on varaa valita, kenellä taas ei ole. Sitä on varmaan vaikea ymmärtää, jos omaa kovinkin pinnallisia arvoja, miksi normaalipainoinen mies valitsee jo valmiiksi ylipainoisen naisen? Ehkä se on kuitenkin se luonne, se hymy, huumorintaju, sama aaltopituus mikä joskus ratkaisee toisen painoa enemmän?
 
Mitenkään ruumiinrakenteeseen puuttumatta, olen sitä mieltä että miehet pitävät naisista jotka nauttivat elämästä, joilla on pilke silmäkulmassa eikä turhia ressaile. Itsensä arvostaminen on ihmisen paras kaunistus, usein iso itsensä ylpeästi kantava nainen on paaaljon kauniimpi ja helposti lähestyttävämpi kuin kuivakka katkera kanssasisarensa. Näin se vain on :)
 
"Wilma"
Olen kyllä hoikka itse. Mutta noissa nettideittijutuissa näytt kyllä 90% laittaneen ihannekumppanin kooksi hoikka, normaali, sporttinen ja sopivan pehmeä.

Millähän deittipalstalla AP käy?
 
Maailmassa on erilaisia ihmisiä ja makuja.
Joku tykkää hoikasta, joku normaalikokoisesta ja joku taas pyöreämmästä naisesta.

Kaikki ei tykkää samanlaisista.
 
  • Tykkää
Reactions: Moniqua
"mies"
Itse olen laihtunut vuoden aikana reippaasti ja olen huomannut että nykyään naiset (joskus ainakin) katselevat minua sillä silmällä. Kun olin reippaasti ylipainoinen niin sitä ei käynyt. Eli luulen että ihan sama homma lihavien (anteeksi, pyöreiden) naisten kanssa kuin lihavien miesten kanssa. Ei ole vientiä. Pienen pieni osa on jotain perverssejä jotka haluavat lihavan puolison. Loput valitsisi mahdollisuuksien mukaan normaalipainoisen. Ne jotka ei saa normaalipainoista, ehkä oman ylipainon vuoksi, täytyy madaltaa rimaa ja kelpuutta myös lihavia mahdollisiksi kumppaneiksi. Minun ei onneksi tarvitse sitä enään tehdö vaan voin valkata normaalipainoisista.
 

Yhteistyössä