Miksi ukkonen aiheuttaa päänsärkyä?

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:o
Tänään lenkillä ollessani rupesi särkemään päätä, oikealta puolelta niin kuin aina ( kärsin migreenistä ja päätäni ei särje juuri koskaan muualta kuin oikealta puolelta, sieltä särkeekin sitten usein, vähintään kerran viikossa ). Sää oli aurinkoinen ja lämmin. Kun pääsin kotiin niin ulkona alkoi jo tuulemaan kovasti ja päänsärky siirtyi tuntumaan koko päässä :o Puoli tuntia siitä niin päällämme oli rajuin ukonilma mitä olen koskaan nähnyt. Puhelinpistokkeesta lastenhuoneessa välähti sisään asti ja tullessaan sai paristoilla toimivan tyttöjen lentokoneen päälle :/
Sen aikaa mitä ukosti, särki koko päätä ja nyt kun ukkonen on mennyt ohi tunteja sitten tuntuu hirveä päänsärky oikealla puolella normaaliin tapaan eikä auta vahvatkaan lääkkeet :snotty:

ehkä jokin ilmanpaineen vaihtelu aiheuttaa tuota. itsekin kärsin tuosta aina silloin tällöin ukkosen ilmalla. nyt 30v lähestyessä ovat päänsäryt vähentyneet huomattavasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Casanova:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Senkun tietäs.. Varsinkin tuo äkillinen sääolojen vaihtelu tekee mulle migreenin :/

Tai liika siideri :kieh:

Juuh, siideri ei sitä onneks tee
Mut jos ite olisit joskus migreenin kokenut, niin et ees kehtais kuittailla

Se nimittäin on ihan pirullinen kipu

Senkun tietäs.. Varsinkin tuo äkillinen sääolojen vaihtelu tekee mulle migreenin :/

Tai liika siideri :kieh:

Juuh, siideri ei sitä onneks tee
Mut jos ite olisit joskus migreenin kokenut, niin et ees kehtais kuittailla

Se nimittäin on ihan pirullinen kipu

Tiedän sen kivun, kärsin ajoittain itsekkin migreenistä. :hug:

Tiedän sen kivun, kärsin ajoittain itsekkin migreenistä. :hug:

Siis se kipu on kyllä oikeesti jostain helvetistä:headwall:
Tällä asialla ei pysty vitsailemaan ollenkaan

Mulla on migreeniherkimmät ajat syksyllä juuri ennen lumien tuloa ja keväällä lumien sulamisen aikoihin.

Yhteistyössä