MIKSI tutkittiin myös PERÄREIKÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun LA ylittyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun LA ylittyi

Vieras
tuli tässä mieleen, kun mulla meni LA yli ja odotettiin yli 4 kilosta niin ultrattiin ja sitten sisätukimus. Joo ihan ymmärrettävää, vaikkei mukavaa, mutta kun tämä täti halusi tunnustella myös peräaukon kautta. Mun kavereille sellasta ei ole tehty ja ollaan naureskeltu ja ihmetelty, että miks sitäkin kautta piti koklata, kun mun mielestä se lapsi tulee kyllä siitä toisest aukosta, luulis että se tätikin olis tän tiennyt=) Siis miks näin tehtiin, onko kellään tehty näin?

Kyllä mullakin ekalla kertaa kokeilivat, kun kokoarviota tekivät.

Häntäluuta ne kokeili kun oli yli 4 kiloinen vauva tulossa.
Toisella kertaa eivät kokeilleet kun arvelivat että mahtuu, kun esikoinenkin mahtui.

okei. eli riippuu vissiin tädistä sitten. ei ollut kyllä kivaa se persauksen ronklaus...ja varsinkin kun en ollut sellaseen varautunut, niin meinasin hypätä pois siltä pöydältä kun täti sanoi, mitä aikoo tehä=)

Mulla taas sellainen kokemus, että esikoisen synnytyksen jälkeen kätilö pisti muutaman tikin. Ei siis todellakaan montaa, neljä muistaakseni ja nekin johonkin häppäreihin. Sitten kun sai tikattua niin sanoi, että hän koittaa ettei ommellut takapuolta umpeen. :D Sitten tuuppasi sormet takapuoleen ja totesi, että auki on.

HIUKAN ihmettelin, että miten parilla hassulla pienellä häpyhuuleen laitetulla tikillä saisi koko persuksen umpeen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla taas sellainen kokemus, että esikoisen synnytyksen jälkeen kätilö pisti muutaman tikin. Ei siis todellakaan montaa, neljä muistaakseni ja nekin johonkin häppäreihin. Sitten kun sai tikattua niin sanoi, että hän koittaa ettei ommellut takapuolta umpeen. :D Sitten tuuppasi sormet takapuoleen ja totesi, että auki on.

HIUKAN ihmettelin, että miten parilla hassulla pienellä häpyhuuleen laitetulla tikillä saisi koko persuksen umpeen. :D

hahhah! apua! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

hahhah! apua! =)

Mulla kätilö tarkasti synnytyksen jälkeen rectumin, ettei siellä tunnu repeämiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

hahhah! apua! =)

Mulla kätilö tarkasti synnytyksen jälkeen rectumin, ettei siellä tunnu repeämiä.

Tämä puhui nimenomaan umpeen ompelimisesta ja mieskin sen kuuli.

Yhteistyössä