miksi tuo ripsiväri menee AINA paakkuun ? :( lakkaan kohta käyttämästä sitä..

  • Viestiketjun aloittaja Tiitta
  • Ensimmäinen viesti
Tiitta
... ja ripsikampa vaan pahentaa tilannetta! olen kokeillut metallista ja muovista. ripsivärissäkin testattu sen kymmenet merkit.. kiva taas lähteä kylään kun ripset ihan solmussa :( :headwall: :(
 
apua-papua
Oletko kokeillut kalliita ripsareita? Ja kai käytät erottelevaa? Ripsikampaa ei kannata käyttää elleivät ripsari ole kuivunut täysin ja siihen kannattaa varata ainakin puoli tuntia.
 
..
kuinka tuore ripsarisi on? nekin menee vanhaksi.. itse käytän lorealin sitä missä on toisessa päässä sitä pidentävää ainatta ja toisessa tavallinen ripsari. voi käyttää myös sitä ihan tavallista yksinään, on ainakin helppo käyttöistä, ei mee paakkuun.
 
Hm
Mä pyyhkäsen aina mahollisimman paljon sitä väriä siihen putelin reunaan (pitää tiettyä siistiä ettei sitten pääse kuivumaan)
ja sitten paperiin liiat...

Meneehän sitä hukkaan mut ripset on hienot :)
 
tt
Toiset ripsivärit paakkuuntuu helpommin kuin toiset. Cliniquen ripsiväriä en ole koskaan saanut paakkuuntumaan. Ripsikampaa pitää käyttää heti kun väri on levitetty ja vielä kosteaa, myöhemmin paakkuunnuttaa vain lisää ja ripsikampana kannattaa käyttää ohan tavallista hiuksille tarkoitettua kampaa (teaterin meikkaajalta saatu vinkki). Ei ole niin tiheä kuin varsinaiset ripsikammat ja muotoilu on helpompaa, sekä se, että samalla hinnalla kuin ostat yhden ripsikamman, saat kymmenen kappaleen paketin tavallisia.
 
Laitatko ripsaria liikaa? Itse nuorempana oli sellaiset "spider lashes"- ripset kun tunki sitä ripsaria älyttömät määrät. Toinen mikä voi tehdä niin kuivunut mascara ja se että antaa ripsarikerrosten kuivua levittämisen välillä joka on ehdoton no no. Mulla on itselläni todella pitkät ripset joissa ripsarilta vaaditaan paljon ja ehdoton suosikkini on Max Factorin False Lash Effect. Hakkaa kaikki kalliitkin merkit 100-0.
 
ap
irrottelen tässä ripsiä toisistaan silmäneulalla.. käytän ripsikampaa heti enkä anna kuivua kerrosten lisäämisen välillä. laitan 2 kerrosta, en enempää. koetin sitäkin, että levitän "nykyyttämällä" kun se on kuulma oikea teknikka, mutta tuli vain pahempi lopputulos :/ !
 
ap
kallein omistamani loreallin jota hehkutettiin niin, että loppui kaupoista, pari vuotta sitten. ja paakkuun veti sekin.. itselläni on vielä niin lyhyet ripset, että harjan on oltava pieni ja siro. ei mitään megaharjoja minulle... nyt on rimmelin sexy cyrves
 
MyyMuikkunen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kallein omistamani loreallin jota hehkutettiin niin, että loppui kaupoista, pari vuotta sitten. ja paakkuun veti sekin.. itselläni on vielä niin lyhyet ripset, että harjan on oltava pieni ja siro. ei mitään megaharjoja minulle... nyt on rimmelin sexy cyrves
Ootko kokeillu Kanebon 38-ripsaria? Mulla on samanlaiset ripset kuin sulla ja tuo toimii!
 
apua-papua
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
irrottelen tässä ripsiä toisistaan silmäneulalla.. käytän ripsikampaa heti enkä anna kuivua kerrosten lisäämisen välillä. laitan 2 kerrosta, en enempää. koetin sitäkin, että levitän "nykyyttämällä" kun se on kuulma oikea teknikka, mutta tuli vain pahempi lopputulos :/ !
Älä käytä ripsikampaa äläkä pane kahta kerrosta ripsaria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kallein omistamani loreallin jota hehkutettiin niin, että loppui kaupoista, pari vuotta sitten. ja paakkuun veti sekin.. itselläni on vielä niin lyhyet ripset, että harjan on oltava pieni ja siro. ei mitään megaharjoja minulle... nyt on rimmelin sexy cyrves
No selvisihän se syy. Mulla Lorealin mascarat aiheuttaa suoraan tuon pakkeloitumisen. Kannattaisi harkita ripsien pidennyksiä jos on tosi heikot ja lyhyet ripset. Ei se ripsarikaan kuitenkaan supertaikoja tee. Tarkoitan siis sitä, että ei ripsivärillä "rakenneta" olemattomia ripsiä.
 

Yhteistyössä