P
Pinja
Vieras
Mä itse kuulun niihin joille todellakin tulee. En voi edes kuvitella juovani paljon eli lasi viiniä tai kaksi olutta tekee jo krapulan, vaikka olisin juonut ne hitaasti ruuan kanssa.
Jos lähden oikein kunnolla "juhlimaan" ja juon illan aikana 4 siideriä niin seuraava päivä menee rajusti oksennellessa eli sanomattakin selvää, että juhlin äärimmäisen harvoin.
Sitten taas on tuttavani joka vetää viina kaksin käsin, usein juhlii aamuun asti ja on ihan konttauskunnossa (olen siis omin silmin nähnyt), mutta sitten hän on kuitenkin seuraavana aamuna jo tyyliin klo 8 pihatöissä ja hyvinkin pirteänä. Ei ikinä pienintäkään merkkiä krapulasta.
Ollaan vielä tismalleen saman kokoisiakin eli siitä ei voi johtua.
Olis se vaan joskus kiva juhlia ja relata alkoholin voimalla mutta ei pysty.
Jos lähden oikein kunnolla "juhlimaan" ja juon illan aikana 4 siideriä niin seuraava päivä menee rajusti oksennellessa eli sanomattakin selvää, että juhlin äärimmäisen harvoin.
Sitten taas on tuttavani joka vetää viina kaksin käsin, usein juhlii aamuun asti ja on ihan konttauskunnossa (olen siis omin silmin nähnyt), mutta sitten hän on kuitenkin seuraavana aamuna jo tyyliin klo 8 pihatöissä ja hyvinkin pirteänä. Ei ikinä pienintäkään merkkiä krapulasta.
Ollaan vielä tismalleen saman kokoisiakin eli siitä ei voi johtua.
Olis se vaan joskus kiva juhlia ja relata alkoholin voimalla mutta ei pysty.