M
"memmu"
Vieras
Miksi toisia ärsyttää, että minä sanon asiat suoraan ja kaunistelematta... ja jos mulle on viisasteltu niin saatan nakata takasinkin, en siis jää sormi suussa ihmettelemään jos vittuillaan. Miksi pitäis olla sellanen lällyn lälly "kaikki ihmiset on ihania ja virheettömiä" asenteella oleva pullamössömamma? Esimerkkinä nyt kun ottaa tämän sikarokotusjutun (JOO-O no se sama hommapa taas) niin sillon kun niitä piikkejä jaettiin ja niistä vouhkattiin niin minä otin asioista selvää muutakin kun iltalehden lööpit tai ne "kaverilääkärit" ja päätin, että meillä niitä ei ota kukaan ja piste. Niin sillon tuli paskaa niskaan... Nyt kun kyselen, että noh, mitäpä mieltä nyt ollaan... niin mä olen ärsyttävä ja haluan aiheuttaa pahaa mieltä muissa ja käännän veistä haavassa. Jokainenhan kai kantaa vastuunsa itse? Niin minä olisin tehny jos tauti olis tullu ja siitä olis tullut jotain vaikeuksia...
Mutta siis pääasiassa kysyn sitä, että miksi pitäis aina olla niin v*tun ilopilleri joka asiasta, koskaan ei sais mennä huonosti ja siitä ei varsinkaan sais kellekkään sanoa mitään...
Mutta siis pääasiassa kysyn sitä, että miksi pitäis aina olla niin v*tun ilopilleri joka asiasta, koskaan ei sais mennä huonosti ja siitä ei varsinkaan sais kellekkään sanoa mitään...