Miksi toi mies ei herää??????

Armas aviomieheni osti itselleen herätyskellon, kun kännykkä piipittää niin hiljaa ettei siihen herää. Nyt se herätyskello on huutanut tuolla jo 17 minuuttia (mulla testi menossa, kauanko kestää että se herää :D ), lapset joutu käydä laittamassa makkarin oven kiinni kun ei kuule lastenohjelmia, ja tää vaan nukkuu |O Mikä helvetin vika sillä on, kun ei tollanen ääni herätä? Onko maailmassa ketään muuta joka ois noin kuuro nukkuessaan?

uni
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Armas aviomieheni osti itselleen herätyskellon, kun kännykkä piipittää niin hiljaa ettei siihen herää. Nyt se herätyskello on huutanut tuolla jo 17 minuuttia (mulla testi menossa, kauanko kestää että se herää :D ), lapset joutu käydä laittamassa makkarin oven kiinni kun ei kuule lastenohjelmia, ja tää vaan nukkuu |O Mikä helvetin vika sillä on, kun ei tollanen ääni herätä? Onko maailmassa ketään muuta joka ois noin kuuro nukkuessaan?

Meillä on kelloradio ja mies laittaa nykyisin 3 kertaa torkulle.
Ei ole kauaakaan, kun kehuskeli, että kerran laittaa ja sitten nousee. :D

Itse saatan nukkuakin niin sikeästi, etten havahdu heti radion pauhaamiseen.

aave
Mua naurattaa toi että lapset joutu laittaan oven kiinni :D On kyllä todella sikeeuninen! Meillä ukko herää kun kännykkä hyvä kun ehtii piippaan ekan kerran. Tänäkään aamuna en herännyt kun nousi.

Mulla on ihan samanlainen mies!
Miehen kännykkä herättää joka aamu klo 4 ja se soi todella kovin, mutta mä saan joka kerta töniä miehen hereille ja sanoa, että kello soi :kieh:

Mun mies on muutenkin erinomaisen hyvä nukkuja. Hän voi nukkua missä vaan ja milloin vaan ja nukahtaa ehkä viidessa sekunnissa, kun sänkyyn mennään ja sitten alkaa armoton kuorsus. Yritä siinä sitten nukkua :kieh: No joo...meni vähän aiheen ohi :whistle:

Niin
En mä usko että se kuollu, tää ei oo mitenkään ainutlaatuista tällänen... Laittaiski torkulle, mutta kun ei herää ollenkaan. 22 minuuttia nukkunut tyytyväisenä tossa piippiippiippiippiippiip...
Minun setäni kuoli sänkyynsä yöunillaan, vaimonsa oli kuunnellut aamulla 45 min kellon soimita ja meni herättelemään, mutta mies oli jo kylmä ja jäykkä

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Meillä on kelloradio ja mies laittaa nykyisin 3 kertaa torkulle.
Ei ole kauaakaan, kun kehuskeli, että kerran laittaa ja sitten nousee. :D

Itse saatan nukkuakin niin sikeästi, etten havahdu heti radion pauhaamiseen.
Mulla oli lukioiässä stereot, johon sai laitettua herätyksen. Yleensä kuuntelin musiikkia vielä iltaisin tai siis "popitin". Jumankauta, jos en muistanut volyymia vähentää, niin kyllä sitä pomppas aamulla ylös vieterin lailla radion huutaessa nupit kaakossa. Ne oli harvinaisen mukavia herätyksiä. :kieh:

hivenenhullu
mä oon koko pienen ikäni ollu sellanen... atomipommi vois huoneessa räjähtää ja siltikään en heränny :D
nykyisin sentään herään melkein heti herätyskelloon.. ja pojan ääniin herään aina...

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
En mä usko että se kuollu, tää ei oo mitenkään ainutlaatuista tällänen... Laittaiski torkulle, mutta kun ei herää ollenkaan. 22 minuuttia nukkunut tyytyväisenä tossa piippiippiippiippiippiip...
Minun setäni kuoli sänkyynsä yöunillaan, vaimonsa oli kuunnellut aamulla 45 min kellon soimita ja meni herättelemään, mutta mies oli jo kylmä ja jäykkä
No jaa, ehkä toi saattaiskin joku aamu olla kuollut... Kun odotin poikaa, lähdin aamulla neuvolaan ja asioille, just kun olin menossa miehen herätyskello alkoi soida. Ja kun parin tunnin päästä tulin takaisin, se soi edelleen.... Ja yks vaan nukkuu. Kai mä voin käydä siltä pulssin mittaamassa varoiks :D

meillä sellainen ilmiö että mies ei herää kun tietää että olen kotona ja huollan lapset ja
olen vastuussa muutenkin. Ellen ole paikalla herää itse pienimpäänkin kitinään. Eli korvien välissä
on tää juttu jotenkin. Ex oli samanlainen,myöhästyi töistä ellen herättäny mutta kun tiesi etten oo
herättelemässä niin heräs ite hyvin.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Kaada sille vettä korvaan, herää varmasti, eritoten jos on kylmää vettä :snotty:
Kyllähän se herää, kun sen herättää, ei tarvi vettä kaadella. Mutta kun ei se omin voimin herää... Joudun töistäkin joka helvetin aamu soittamaan, että herää |O
Et joudu. Vaan olet päättänyt soittaa. Jos kerrankin jätät asian miehen hoidettavaksi niin varmaankin hän hankkii sellaisen herätyskellon että herää, on meinaan helvetinnoloa jos aikamies myöhästyy duunista ja syyksi sanoo ettei kuullut kellon soivan...

Kaada sille vettä korvaan, herää varmasti, eritoten jos on kylmää vettä :snotty:
Kyllähän se herää, kun sen herättää, ei tarvi vettä kaadella. Mutta kun ei se omin voimin herää... Joudun töistäkin joka helvetin aamu soittamaan, että herää |O
Et joudu. Vaan olet päättänyt soittaa. Jos kerrankin jätät asian miehen hoidettavaksi niin varmaankin hän hankkii sellaisen herätyskellon että herää, on meinaan helvetinnoloa jos aikamies myöhästyy duunista ja syyksi sanoo ettei kuullut kellon soivan...
Voin kertoa, että ei auta :(

Nih
Miten e sitten herää puhelimeen, jos ei herää kelloonkaan. Taidat provoilla ap

Alkuperäinen kirjoittaja Nih:
Miten e sitten herää puhelimeen, jos ei herää kelloonkaan. Taidat provoilla ap
Ei se heti herääkkään välttämättä. Mutta jostain syystä herää herkemmin. Tai sit penat käy tönimässä että sun puhelin soi. Ja jos mä haluisin provoilla, niin keksisin taatusti vähän herkullisemman aiheen :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Toivottavasti ette asu kerros- tai rivitalossa.
Miten niin?
Ehkä siks että se herätyskellon ääni saattaa kuulua naapureihin..

mul oli kans ex joka oikeesti ei heränny kelloon, ja asuttiin sillon kerrostalossa, joku aamu olin tulossa yövuorosta nii alaovelle kuulu se piipitys.. ja asuttiin neljännessä kerroksessa :headwall:

mari
Käy nyt tarkastamassa onko edes hengissä...

Yhteistyössä