Miksi tinderiina olettaa että ajaisin 40 kilometriä tapaamiselle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi ihmeessä et matkustaisi 40 kilometrin päähän tapaamaan naista? Ei normaalilla miehellä pitäisi olla varaa sanoa ei naiselle, joka haluaa treffejä. Siinä voi mennä vuosia, ennen kuin törmäät seuraavaan halukkaaseen naiseen olettaen, että et ole joku pankkiirilääkäri-alfa.
 
Miksi ihmeessä et matkustaisi 40 kilometrin päähän tapaamaan naista? Ei normaalilla miehellä pitäisi olla varaa sanoa ei naiselle, joka haluaa treffejä. Siinä voi mennä vuosia, ennen kuin törmäät seuraavaan halukkaaseen naiseen olettaen, että et ole joku pankkiirilääkäri-alfa.
Mua on tultu tapaamaan jopa 200km päästä. Ei ollut tinderin kautta. Mä oon mennyt junalla pk-seudulta tampereelle.
 
vierailija
Miksi ihmeessä et matkustaisi 40 kilometrin päähän tapaamaan naista? Ei normaalilla miehellä pitäisi olla varaa sanoa ei naiselle, joka haluaa treffejä. Siinä voi mennä vuosia, ennen kuin törmäät seuraavaan halukkaaseen naiseen olettaen, että et ole joku pankkiirilääkäri-alfa.
Ei mene vuosia koska lähden lomalle Thaimaahan viimeistään jouluksi. Miksi pitäisi säätää suominaisten kanssa kun muutenkin saa?
 
Kunnes ap aivastaa päällesi koronan toisen aallon aikana tai jättää soittamatta hätäkeskukseen kun sinua r@iskataan viereisessä asunnossa?
No nuo asiat pitäisi tapahtua ihan ap:n omasta aloitteesta eikä kenenkään pillin mukaan tanssimisesta.
Vai tarvitseeko ap:lla olla holhooja vieressä jonka "pillin mukaan" toimii kun ei itse osaa toimia? Se kyllä selittäisi monta asiaa.
 

Yhteistyössä