Miksi teillä kutsutaan sukupuolielimiä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:33 Seltsu kirjoitti:
Isillä on pippeli ja tytöillä meidän puheissa pimppi. Mutta vanhempi tosin (2,5 v) suuttuu jos sanoo pimppi, se on kuulemma pylly ja sillä selvä. :LOL:
Meillä kanssa miehen tytär, 9v puhuu pepusta (=siis ihan peppu) ja pyllystä (=pimppu).
Musta se on kummalista ja sanonkin aina että peppu ja pylly tarkoitaa molemmat takapuoltam, ja pimppu on pimppu!
 
näin meillä
reilu parivuotias tyttö kysyi et äiti mikä tää on ja näytti siis etupyllyä =) mä sanoin et siellä on pimppi.Lapsi tyytyi vastaukseen ja muutaman päivän päästä istui potalla ja levitteli siinä jalkojaan ja itekseen jutteli et kymppi,pymppi ja lopulta isoon ääneen et pimppi kun muisti viimeinkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:36 näin meillä kirjoitti:
reilu parivuotias tyttö kysyi et äiti mikä tää on ja näytti siis etupyllyä =) mä sanoin et siellä on pimppi.Lapsi tyytyi vastaukseen ja muutaman päivän päästä istui potalla ja levitteli siinä jalkojaan ja itekseen jutteli et kymppi,pymppi ja lopulta isoon ääneen et pimppi kun muisti viimeinkin.
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:36 näin meillä kirjoitti:
reilu parivuotias tyttö kysyi et äiti mikä tää on ja näytti siis etupyllyä =) mä sanoin et siellä on pimppi.Lapsi tyytyi vastaukseen ja muutaman päivän päästä istui potalla ja levitteli siinä jalkojaan ja itekseen jutteli et kymppi,pymppi ja lopulta isoon ääneen et pimppi kun muisti viimeinkin.
:LOL:

Meillä on kans pippeli ja pimppi.
 
Pojilla on ollu alusta asti pippeli.
Mutta huomasin että neidille puhuin pyllystä vielä 3v ja korjasin heti asian opettamalla neitiä puhumaan pimpistä.
aivan kuin pimpissä olisi jotain häpeämistä ja salattavaa.
Sillä miksi opettaa häpeämään pienestä asti sitä että on tyttö ja tytöillä on pimppi.
Ja Pylly on pylly.
 
Te jotka kutsutte ja opetatte lapsenne puhumaan pimpusta, pimpista, pimpasta PYLLY-sanalla, onke teille lapsena opetettu niin?
Vai miksi niin häveliäästi, ikäänkuin tyttölapsen pitäisi hävetä sukupuoltaan...?
Asiallista keskustelua kaivataan!! =)
 
pöhköä
Ei kai taas!!!! \|O Johan täällä ikoja sitten väännettiin samasta aieesta monta sivunmittaa. Ihan sama kutsutteko vaikka hanaksi tai rööriksi, mitä väliä muiden tavoilla ja mielipiteillä \|O \|O :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 07:03 pöhköä kirjoitti:
Ei kai taas!!!! \|O Johan täällä ikoja sitten väännettiin samasta aieesta monta sivunmittaa. Ihan sama kutsutteko vaikka hanaksi tai rööriksi, mitä väliä muiden tavoilla ja mielipiteillä \|O \|O :headwall: :headwall:
En mä väännä, vaan kysyn kauniisti! =)
 

Yhteistyössä