Miksi te väitätte, että miehet juoksevat naisen, kun naisen perässä, etenkin humalassa? Kyllä ruma on aina ruma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nenna"

Vieras
Tuntuu melkeinpä vaan kurjalle, kun tällä palstalla (ja muuallakin) väitetään, että kaiken näköisille naisille olisi vientiä ja humalla kelpaa pirjo kuin pirjo. Ei todellakaan.
Olen itse hyvin tavallisen näköinen. Baariin osaan kyllä laittautua. Olen kuitenkin, miten sen nyt sanoisin. Maailman tavallisimman näköinen tyyppi. En ruma, en kaunis, enkä mitään kumpaankaan suuntaan.
Eipä mua tulla iskemään baarissa juuri koskaan. Olen avoin ja itsevarma kyllä, joten siitä ei ole kiinni, että lymyilisin epätoivoisena jossakin.
Mä osaan aika luontevasti jutella ihisille. Kyllä miehet ihan asiallisesti mulle takaisin jutteleen, mutta koskaan ei kukaan kiinnostu minusta.
Tanssilattiallakin saan yleensä olla ihan rauhassa. Korkeinaan joku mamu tulee hinkkaamaan viereen.

Muistan myös jonkun keskustelun, joka oli täällä taannoin. En tarkkaan muista mitä siinä oli, mutta joku hieman alle kolmekymppinen ihmetteli, miksi vanhemmat, noin 40-50v miehet ovat hänestä niin kiinnostuneita ja flirttailevat kassajonossakin. Teidän mielestä noin tehdään kaikille.
No ei tasan tehdä.

Huumorintaju ja hyvät jutut, ite ainakin pulleroaikoinani huomasin että niillä sain kenet halusinkin, painosta huolimatta. Minkälaisella perusilmeellä ap siellä baarissa on?

[QUOTE="Vieras";29119339]Huumorintaju ja hyvät jutut, ite ainakin pulleroaikoinani huomasin että niillä sain kenet halusinkin, painosta huolimatta. Minkälaisella perusilmeellä ap siellä baarissa on?[/QUOTE]

Riippuu varmaan miten pulloro on. Jos on vaan lievästi ylipainoinen, niin se ei ole mikään ongelma. Varsinkin jos on nätti. Itsellä bmi 34 ja en tod. saa ketään edes hyvillä jutuilla. Mä olen ihan hauska tyyppi ja en edes ruma. Miehet usein jaksaa mun kanssa jutella pitkänkin aikaa, koska osaan olla mukava. Ei silti ns. sinä mielessä kiinnostu kukaan.

[QUOTE="Vieras";29119339]Huumorintaju ja hyvät jutut, ite ainakin pulleroaikoinani huomasin että niillä sain kenet halusinkin, painosta huolimatta. Minkälaisella perusilmeellä ap siellä baarissa on?[/QUOTE]

No riippuu niiden miesten tasosta.
Mua ei haittaa, jos nainen on vähän ylipainoinen, jos on kaunis muuten ja pukeutuminen ok. Mutta jos liikapainoa alkaa olla yli 10kg, niin ei kiitos. Ei edes kännissä.

Miesten taso on ihan parasta, muusikoista kun tykkään ;) ja BMI pahimmillaan 31 ja silläkin olen sanut iskettyä sen miehen kenet halusin. Mulle on sitten kai sattunut ne helmimiehet :) toki normaalipainoisena ne miehet pörrää enemmän ympärillä, mutta ylipaino ei ole mulla ollut koskaan miehen saamisen este.

Sama homma täällä ap. Olen "ihan tavallisen nätti", pukeudun ihan normaalin kivasti, en yrmötä nurkassa, juttelen mielelläni kaikille. Ei minua isketä missään. Ärsyttää todellakin se yleistys että kaikkia naisia tullaan iskemään, sen kun vain valitsee siitä jonosta kenet haluaa. HAH!

Ja surkuhupaisinta minusta on kun miehet usein valittavat kuinka elämä on niiin epäreilua kun naisten ei tarte tehdä mitään seuranhaun eteen kun naisia isketään koko ajan.. ja seuraavassa lauseessa muistavat mainita että kyllä he (miehet) saisivat toki jonkun suomursun taviksen matkaansa, mutta joku taso se olla pitää. Ilmeisesti naiseksi lasketaan sitten vain kauniit naiset, ja muut on jotain saastaa jotka eivät edes nais-käsitykseen sisälly.

[QUOTE="Vieras";29119409]Jos se johtuu ap siitä ettet sä vaan yksinkertaisesti ole miesten mielestä seksikäs, ei millään pahalla?[/QUOTE]

ei kaikilla miehillä ole samanlainen maku. Vai?

Se on ihan millä mielellä on liikenteessä. Sinkkuaikana musta varmaa näky kilometrin päähän, että olen seuraa hakemassa niin sillon tuli paljon iskuyrityksiä. Varattuna ollessa musta varmaan paistaa ettei kiinnosta niin ei tule kukaan edes yrittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29119469:
Se on ihan millä mielellä on liikenteessä. Sinkkuaikana musta varmaa näky kilometrin päähän, että olen seuraa hakemassa niin sillon tuli paljon iskuyrityksiä. Varattuna ollessa musta varmaan paistaa ettei kiinnosta niin ei tule kukaan edes yrittämään.

Musta tuntuu että se on ihan toisinpäin.

Menin monen vuoden tauon jälkeen baariin. En yleensä viihdy ravintoloissa, mutta ystäväni piti siellä synttäreitään. En mä nyt tiedä tai en oikeastaan edes ajatellu millasta se meninki voi olla.....kyllä siellä oli useita miehiä kimpussa, eikä nää mitään epätoivosen oloisia suohirviöitä ollu. En ole koskaan ollut mitenkään ulkonäkökeskeinen ihminen tai pidä itseäni erityisen hyvännäköisenä.

Ulkonäöltäni olen sellainen Elovena-tyttö, paitsi että mikään tyttö en enää ole, ikää 39. Painoindeksi on 21. Kai se perus naapurintyttö-look on se mitä miehet katsoo. Pitkä vaalee tukka, siniset simät, vaalea iho.

[QUOTE="Neppariini";29119577]
Ulkonäöltäni olen sellainen Elovena-tyttö, paitsi että mikään tyttö en enää ole, ikää 39. Painoindeksi on 21. Kai se perus naapurintyttö-look on se mitä miehet katsoo. Pitkä vaalee tukka, siniset simät, vaalea iho.[/QUOTE]

Sama mullakin, pitkä tukka (ollut sekä vaalea että punainen), siniset silmä ja vaalea iho. Ikää vähemmän, painoa enemmän mutta sopusuhtaisesti (tiimalasi). Eipä pyöri miehiä ympärillä, ennemmin väistävät tieltä kun kävelen.

Minä olen 38, käyn harvoin baarissa. Meikkaan itseni nätiksi, yritän pukeutua viehättävästi ja nuorekkaasti, perusilmeeni on hymyilevä. Liikun isossa kaveriporukassa. Olen pyöreä, mutta urheilullinen, iso peppu, hoikahko uuma, pyöreät rinnat. Ei minua kukaan tule iskemään. Ei minulle kukaan mies edes juttele. Nuorena sinkkuna (kun olin hoikempi) minua iskivät vain rumat miehet. Minun oli itse iskettävä mies jonka halusin. Muutoin olisin saanut olla aivan yksin tai sitten olisin joutunut treffeille miesten kanssa, jotka eivät minua yhtään viehättäneet. Nuorena minua pidettiin nättinä ja seksikkäänä, mutta kyllä se taitaa olla niin, että Suomessa miesten ei tarvitsi iskeä naisia, koska naiset tekevät aloitteita. Toki nämä rumemmat miehet jäävät ilman naista, mutta ehkä siinä onkin juuri se, että miehet yrittävät iskeä itseään suhteessa paremman näköisiä...

Juu, kyllä se on niin, että ne miehet juoksee vain hyvännäköisten naisten perässä. Olen tavallisen näköinen yli kolmekymppinen nainen, nuorena nyt oli joitakin iskuyrityksiä ja sitten sellaisia seksin vonkaajia, jotka kiersivät kukasta kukkaan. Nuorena taisin olla ihan kauniskin, mutta nyt vanhempana olen ehkä vain nuorekas ja iloinen. Olen vähän pyöreä ja sen olen kyllä saanut huomata, että ei tule mitään yrityksiä kun lähden baariin. Olen parisuhteessa, että en niitä tarvitsisikaan, mutta olisihan se mahtaa jos olisin jonkun mielestä viehättävä naisihminen. Mutta niin se vain taitaa olla, että ikä, lapset ja kilot ovat tehneet minusta vain kodin yleiskoneen, naiseus on mennyttä. Onneksi nyt vielä sentään omalle miehelle kelpaa, vaikka ei hänkään kyllä ulkonäköäni juurikaan kehu. Ja haluan vielä korostaa, että pyrin pukeutumaan nätisti, meikkaan ja pidän hiukseni siistinä. Harrastan myös urheilua niin paljon kuin mahdollista, eli laiskuudesta ja huolimattomuudesta ei ole mielestäni kyse.

No mua ei tulla iskemään. Ja liikkeellä olen ollut yksin kun ei ole kavereita, joten vähän vaikea se kauhean hyviä juttuja on siellä viljellä, joskus olen vieraille niin miehille kuin naisille koettanut jutella, mutta suhtautuvat töykeästi yleensä.
En ole edes ollut ylipainoinen, vaan nuorempana alipainon puolella. Tai ehkä se johtuukin siitä ettei mulla ole edes tissejä. Enää en käykään, kotona on halvempi ryypätä ja ihan yhtä paljon seuraa, ja niitä miehiäkään en enää etsi kun niistä on vain harmia.

Se vaikuttaa millaisessa seurassa baariin menee. 1-3 tyttökaverin kanssa kun menee miehiä pörrää ympärillä, isommassa porukassa tai jos porukassa yksikin mies miehiä pörrää vähemmän. Ja baarikin vaikuttaa, toisissa enemmän iskemismeininki ja toisissa kukaan ei tuu yrittämään. Ja olen sellanen perusnätti nuori nainen.

[QUOTE="Vieras";29119409]Jos se johtuu ap siitä ettet sä vaan yksinkertaisesti ole miesten mielestä seksikäs, ei millään pahalla?[/QUOTE]

On just se, eikä siihen seksittyykeen tartte olla ees nätti, kuhan lähettelee jotain kuumottavia aaltoja, vaikkaa sitten se perunasäki päällä.

Ihmetyttää tällaiset aloitukset, koska minulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Minulla silmät harittaa, tissit on pienet, reisissä selluliittia ja ikääkin jo yli 40 v. Silti miehet tulevat iskemään ja kehuvat kauniiksi. Välillä tuntuu ihan käsittämättömältä tämä flaksi, sitä samaa se on ollut teini-iästä alkaen. Ihan sama olenko vapaa vai varattu, niin aina on vientiä ja kehuja satelee.

Olen pohjimmiltani ujo, mutta iän myötä olen muuttunut flirtimmäksi ja itsetuntoni on kohdillaan. Pukeudun hyvin naisellisesti ja olen hymyileväinen. Meikillä osaan korostaa kauniimpia piirteitäni ja peittää epäkohtia. Eikä ole kukaan juossut karkuun vielä nettitreffien jälkeenkään, vaan aina on mies halunnut juttua jatkaa, kun on minut livenä nähnyt.

Mä oon huomannut painonvaihteluissani että painolla on ollut merkitystä siihen kuka yrittää iskeä. Lievästi ylipainoisena yritti useat, miehen kännisistä kavereista mamuihin. Kun painoa kertyi vähän enemmän niin juurikin sellaiset 40v äijät ja ehkä joku mamu oli niitä jotka yritti iskeä joskus. Laihana taas harva uskalsi lähestyä iskuyrityksen merkeissä, paitsi joskus tukevassa humalassa olevat (suomalaiset, oman ikäiset ta hieman vanhemmat) miehet.

En väitä että miehet olis aina juossut mun perässä, näitä iskuyrityksiä on sattunut verrattain harvoin (onneksi). Huomasin vaan ihan selkeän jakauman siinä miten paino vaikuttaa miesten laatuun :D Ja hämmästynyt olen siitä että myös rattaiden kanssa liikkuessa on pariin otteeseen tarjouduttu "isäpuoleksi", myös silloin tukevassa humalassa. En tiiä mikä olis se maaginen asia että omanikäiset miehet uskaltaisi tulla selvinpäin juttelemaan, mutta onneksi olen jo oman mieheni löytänyt (baarista).

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä näin;29119759:
Mä oon huomannut painonvaihteluissani että painolla on ollut merkitystä siihen kuka yrittää iskeä. Lievästi ylipainoisena yritti useat, miehen kännisistä kavereista mamuihin. Kun painoa kertyi vähän enemmän niin juurikin sellaiset 40v äijät ja ehkä joku mamu oli niitä jotka yritti iskeä joskus. Laihana taas harva uskalsi lähestyä iskuyrityksen merkeissä, paitsi joskus tukevassa humalassa olevat (suomalaiset, oman ikäiset ta hieman vanhemmat) miehet.

En väitä että miehet olis aina juossut mun perässä, näitä iskuyrityksiä on sattunut verrattain harvoin (onneksi). Huomasin vaan ihan selkeän jakauman siinä miten paino vaikuttaa miesten laatuun :D Ja hämmästynyt olen siitä että myös rattaiden kanssa liikkuessa on pariin otteeseen tarjouduttu "isäpuoleksi", myös silloin tukevassa humalassa. En tiiä mikä olis se maaginen asia että omanikäiset miehet uskaltaisi tulla selvinpäin juttelemaan, mutta onneksi olen jo oman mieheni löytänyt (baarista).

Minulla taas hoikkana on vientiä selkeästi enemmän kuin aikoinaan, kun olin tuhdimmassa kunnossa.

Kyllä mä väitän, että humalaiset miehet juoksee naisen kun naisen perässä ja perustelen väitteen ihan omalla kokemuksella.
Mä kun kävelen tuolla kaupungilla tai olen harrastuksissa tai missä tahansa missä porukka on selvinpäin, niin yksikään mies ei koskaan lähesty. Ei katso kohti, ei flirttaile, ei juttele, ei mitään.
Baariin kun lähden, vaikka itse olen selvinpäin eli oma käytös ei muutu, en laittaudu enkä meikkaa baariin vaan kuljen samannäköisenä kun muissakin paikoissa eli ulkonäkökään ei muutu, niin johan ne känniset äijät pörrää ympärillä.
Mä en ole kaunis, en myöskään hoikka, bmi 24. En ole ulospäinsuuntautunut enkä hymyilevä ja iloinen.
Kyllä se on mahdoton känni mikä saa miehet aktivoitumaan, muuta en keksi.

[QUOTE="Ilona";29119771]Minulla taas hoikkana on vientiä selkeästi enemmän kuin aikoinaan, kun olin tuhdimmassa kunnossa.[/QUOTE]

Se riippuu ehkä ulkonäöstä, asenteesta, siitä miten paino kertyy ja ihan yleisestä habituksesta? En tiedä miksi näin. Mulla painoa kertyi tisseihin aika paljon että voi olla siitäkin että on sitten kuolaajia laidasta laitaan. Mutta kyllä mä tykkäsin enemmän niistä jotka tuli iskemään hoikkana, oli enemmän mun miesmakua vastaavia kuitenkin.

Oon ollut aina tosi hymyilevä ja musta tuntuu että mut usein otetaan sitten flirttinä, vaikka olen aika ujo ja tavallaan piiloudun sen hymyn taakse. Nykyään ehkä olen jo vähän itsevarmempi. Ulkonäöltä oon varmaan "perus nätti" kuten joku jo itseään tuolla kuvaili. Ja suurimman osan aikuisiästä oon ollut varattu, sillä ei ole ollut kyllä vaikutusta.

Niin onhan niitä selvinpäin-iskijöitäkin ollut, silloin kun olen ollut töissä (asiakaspalveluammatti).

[QUOTE="vieras";29119837]Kyllä mä väitän, että humalaiset miehet juoksee naisen kun naisen perässä ja perustelen väitteen ihan omalla kokemuksella.
Mä kun kävelen tuolla kaupungilla tai olen harrastuksissa tai missä tahansa missä porukka on selvinpäin, niin yksikään mies ei koskaan lähesty. Ei katso kohti, ei flirttaile, ei juttele, ei mitään.
Baariin kun lähden, vaikka itse olen selvinpäin eli oma käytös ei muutu, en laittaudu enkä meikkaa baariin vaan kuljen samannäköisenä kun muissakin paikoissa eli ulkonäkökään ei muutu, niin johan ne känniset äijät pörrää ympärillä.
Mä en ole kaunis, en myöskään hoikka, bmi 24. En ole ulospäinsuuntautunut enkä hymyilevä ja iloinen.
Kyllä se on mahdoton känni mikä saa miehet aktivoitumaan, muuta en keksi.[/QUOTE]

Mulla taas useimmiten iskuyirtykset on sattunut muualla kuin baarissa. Siis baarissa tottakai on myös tapahtunut mutta enemmän yleisesti liikkuessa, kaupassa, julkisissa.. Mutta usein ne suomalaiset iskijät on kännissä, ulkomaalaiset ihan selvinpäinkin.

Tätä on tietysti aivan turha alkaa vääntämään rautalangastakaan.. mut kyllä se on ASENNE, joka huokuu korvien välistä. Joillakii sitä on jo alitajuisesti ja joillain ei. Jos pitää itseään rumana ja "ei koskaan kukaa mua iske" niin kyllä sen osa miehistä tuntuu vaistoavan. Myös löytyy niitäkin, jotka etsii oikein tälläisiä naisia.. niitä on helppo sitten huijata ja vedättää.. huono itsetunto vetoaa kuspäihin ja karkottaa täysjärkiset miehet. :)

Yksinäinen, ok-kroppainen nainen ei ole kovin helppo nakki miesten (tähän ei lasketa niitä pelureita) silmissä yleisesti. Jos sillä mielellä vaan on liikkeellä, niin helpompi iskeä laumassa olevaa kohdetta ja jos ei yks lämpee, niin seuraava. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä näin;29119883:
Mulla taas useimmiten iskuyirtykset on sattunut muualla kuin baarissa. Siis baarissa tottakai on myös tapahtunut mutta enemmän yleisesti liikkuessa, kaupassa, julkisissa.. Mutta usein ne suomalaiset iskijät on kännissä, ulkomaalaiset ihan selvinpäinkin.

Kauppakeskuksissa on välillä jopa rasittavaa käydä shoppailemassa, kun hyvin usein saa jonkun ulkomaalaisen miehen perään.

Yhteistyössä