Miksi te uskotte tuon ammattivalittajan provoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26088004]Mä olen ainakin rehellisesti kertonut adoptiosta,työttömyydestä,mun opiskeluvaikeuksista yms.[/QUOTE]

Kyllä sun jutut on aika lailla yhtäuskottavia kuin tämän ammattivalittajankin :)

[QUOTE="vieras";26088182]Ei niissä ole mitään eroa sinun jaarituksiisi verrattuna, yhtä huttua kaikki![/QUOTE]

Ei mun juttuni huttua ole. Olen oikeasti heikkolahjainen ja antanut lapseni adoptioon.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26088209]Ei mun juttuni huttua ole. Olen oikeasti heikkolahjainen ja antanut lapseni adoptioon.[/QUOTE]
kirjaudu niin ei tule sekaannusta. ei ole vaikeeta, varmaan onnistuu sinultakin.

Onko sillä oikeasti jotakin merkitystä haluaako joku herättää keskustelua provosoimalla vai tosiasioilla. Jos joku haluaa ketjuun vastata onko sillä väliä onko aloittaja provo vai aito. Miksi aidon ja kuvitellun aina pitäisi pystyä erottamaan?

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26088209]Ei mun juttuni huttua ole. Olen oikeasti heikkolahjainen ja antanut lapseni adoptioon.[/QUOTE]
En muusta tiedä, mutta ainakin olet huonomuistinen, kun toistelet vuosikausia samoja juttuja. Olet kertonut jo ainakin 100 kertaa kaiken.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26088024]No kysy niin vastaan.[/QUOTE]

no en kyllä ihan sitä tarkoittanut..voin mäkin sanoa,että olen miljonääri..jos hoen tarpeeksi kauan sitä,niin ehkä te muut sitten uskotte sen todeksi :whistle:

ammattivalittaja on tuskin ainut provo.

Palstalla on kiinnittänyt huomiota kuluneen viikon aikana pitkät, eri aiheista kirjoitetut jutut, jotka on kirjoitettu huolellisesti ja jotka keskenään samantyyppisiä. On alkanut tuntua siltä, että joku tehtailee noita juttuja elämän eri aihealueilta.

Yhteistyössä