MIKSI te kommentoitte Savannan aloituksiin???????

• Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti
miksi mä olen noin kiinostava :LOL: ja aina kun täällä olen jopa 5min,niin minusta on satoja aloituksia vain sen takia kuin joku odotta taas mun banni ja sitten kun sen saan niin mua tullaan huutamaan missä SAVANNA on ja taas satoja ketjua per.päivää

Hmm....elämän hakeminen mun mielestä ei ole ollenkaan pahaa juttu tollaisille

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no olen tasan kahteen nyt kommentoinu varmaan yli puolen vuoden ajalla ja se riittiki koska minusta ruvettiin levittämään täyttä paskaa niiden kommenttien perusteella. :/
Nyynä, älä huoli! Tuo savanna on mikä on. Se voisi parssailla mieluummin jossakin miesten palstalla. Kukaan ei varmaankaan moittisi tai haukkuisi yhtään :) Ja voihan sitä kauttakin saada vaikka kuinka ihania asiakkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no olen tasan kahteen nyt kommentoinu varmaan yli puolen vuoden ajalla ja se riittiki koska minusta ruvettiin levittämään täyttä paskaa niiden kommenttien perusteella. :/
Nyynä, älä huoli! Tuo savanna on mikä on. Se voisi parssailla mieluummin jossakin miesten palstalla. Kukaan ei varmaankaan moittisi tai haukkuisi yhtään :) Ja voihan sitä kauttakin saada vaikka kuinka ihania asiakkaita.
Kerro missä se on,meen heti :p :whistle:

Yhteistyössä