Miksi te ette vie kirppiksellä tavaroita oikeille paikoilleen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisi"

Vieras
En ymmärrä..eikä kyse ole edes siitä, että tuotteessa ei olisi merkintöjä. Kävin tänään siivoamassa omaa paikkaani ja muutamia vaatteitani löysin muiden pöydistä. Lisäksi omassani oli toisten vaatteita.

Jos ei joku tiedä niin tiedoksi vaan, että se on

ÄRSYTTÄVÄÄ! Kuka sellaista tekee, tunnustakaa? :D

Ollaan laiskoja ja tyhmiä.

Ja ei tosiaankaan olla myyty, sehän vaatis viikkojen työn kun pesis, silittäs, lajittelis ja laittais ne vaatteet ja tavarat. Ei siitä nyt niin paljon tulis että ainakaan mun kannattas.

Pari päivää sitten kävin itsepalvelukirppiksellä. Siellä oli pari naista, joista toinen oli kerännyt korinsa ihan täyteen tavaraa. Aikoivat kohta lähteä ja se toinen sanoi, että sen pitää nyt vielä katsoa, mitä se näistä oikeasti ostaa. Sillä on kuulemma tapana ottaa mukaan kaikki vähänkin kiinnostava ja sitten ennen kassallemenoa se jättää puolet tavaroista pois, kun ei sitten haluakaan niitä. Se on kuulemma tosi hyvä tapa, niin ei koti täyty turhista ostoksista. Ja tietty se vaan karsi tavaransa siihen lähimpänä olevaan myyntipöytään.

Nyt kun olen viimeisilläni raskaana niin ihan suoraan sanottuna en jaksa lähteä enää kirpputorin toiseen päähän palauttamaan vaatetta. Jos esimerkiksi löytyy samanlainen/parempikuntoinen/halvempi toisesta pöydästä. Tulee kyllä huono omatunto mutta jos joku tietää Jyväskylän kirpputorimarketin niin tietää että siellä sitä käveltävää on.. Lupaan korjata tapani heti kun vauva on ulkona :)

[QUOTE="JKL";24405948]Nyt kun olen viimeisilläni raskaana niin ihan suoraan sanottuna en jaksa lähteä enää kirpputorin toiseen päähän palauttamaan vaatetta. Jos esimerkiksi löytyy samanlainen/parempikuntoinen/halvempi toisesta pöydästä. Tulee kyllä huono omatunto mutta jos joku tietää Jyväskylän kirpputorimarketin niin tietää että siellä sitä käveltävää on.. Lupaan korjata tapani heti kun vauva on ulkona :)[/QUOTE]

Mikset anna sitä vaikka kassatyöntekijälle? Varmasti löytää nopeammin oikeaan pöytään.
Ps. Raskaus ei ole syy.