Miksi te epävarmat naiset vaarannatte liikenteen!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5753
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5753

Vieras
siis miksi edes idiootit saavat ajokortin?? avonaisella paidalla?? eikö se pitäisi olla niin että jos inssin kusee yli 3 krt niin koko ajokoulu uusiksi tai jotain kunnon rangaistuksia! siis onko se niin välttämätön se ajokortti että pitää vaarantaa ihmisten henki? sitten tehdään typeriä virheitä ja nauretaan vaan että vähän noloo kun tuli taas läheltä piti tilanne kaupungilla ja hitto kun en tiennyt mihin suuntaan piti kääntyä ja poliisitkin takana ja iiiik hihihi VITTU toi on jonkun isä miettikää ämmäs sitä!!

Katso grafiikka: N

jos ei osata leipoa niin ostetaan kakku kaupasta, jos ei osata siivota niin palkataan siivooja, jos ei osata laulaa niin palkataan häihin siskon tyttö, jos ei osata ajaa niin muutetaan lähemmäs arjen tarpeisiin liittyviä paikkoja tai mennään julkisilla!!!!! (tämän takia en hanki ikinä ajokorttia koska tiedän kyllä omat vahvuuteni ja ne eivät liity avaruudelliseen hahmottamiseen, nopeaan reagointikykyyn tai monien eri liikennemerkkien opettelemiseen ja erilaisten asioiden huomioimiseen liikenteessä!! eikä myöskään itseni ilmaisemiseen x) )

Enpä usko että maailmassa on ainoatakaan kuskia, joka ei olisi joskus vahingossa tehnyt arviointivirhettä, unohtanut jotain tai ymmärtänyt jotain väärin. Jotkut pääsee tilanteesta säikähdyksellä ja toiv. oppivat siitä, joillain se pieni inhimillinen virhe taas johtaa kaameisiin seurauksiin. Ihminen ei ole kone ja huolellisellekkin voi sattua vahinkoja ajaessa, ihan niinkuin muutenkin elämässä missä tahansa tekemisessä.

Mullaaikoinaan vaikka oli firman auto ja oli sekä SEISONTAjarru että vaihde päällä ni lähti silti valumaan parkkipaikalla. Eikä van yhden kerran vaan pariki kertaa. eikä ollu ees mitenkään jyrkkä se mäki. Sitä ei kukaan osaa sanioa mikä siihen tuli, mutta kaikki jotka oli kyydissä näki ja tiesi että SEISONTAjarru oli päällä kuin myös vaihde. Kiva löytä auto keskeltä pihaa :/

Viimeksi muokattu:
Niinpä, unohduksia sattuu kelle tahansa, myös liikenteessä. Jotkut selviää säikähdyksellä ja jotkut ei. Ei tässä mitään moraalisaarnoja tarvita, tuo asia seuraa tuota naista varmaan melkein loppuiän.

Yksi nainen ei tee kaikista naisista idiootteja tai epävarmoja. Ei Toholammen turmatkaan tee kaikista miehistä idiootteja tai epävarmoja, vaikka suurempi määrä miehiä siinä oli kuin tuossa vain yksi nainen. Ap:n tarttis mennä terapiaan naisvihastaan.

Virheitä sattuu kaikille. Kyllä mä silti aion ajaa vaikka en mikään mestarikuski olekaan. Harjoitus tekee mestarin ja mitä vähemmän ajaa, sen huonommaksi sekin taito jää.

No mun mielipide on se ett naiset pois ratista!On mulla kortti ja ihan ekalla yrittämällä sain, mut varmaan vaan siks, ett olin niin helvetin hyvän näkönen, siis sillon. Joo ja kyllähän se opekin oli ihan ihastunu muhun. Mut en mä aja enää, kun mulla on niin hyvä kuljettaja. se osais ajaa vaik silmät kiinni. Miesten siis pitää kuskailla niitä naisii, jos ne haluu jonneki. Eihän niitä nyt neljän seinän sisälläkää voi pitää tai emmätiiä ett yrittääks toi mun pitää, ku se ei ehkä haluu, ett kaikki näkee, ett miten kaunis mä vieläkin oon. Kyl mä tänään tunsin ne tissit, mut emmä niitä nää. aika outoo mun mielest. ai nii mä olin noita, se mun pitää muistaa.

no siis oon mä pari kertaa kokeillu sitä ajeluu, mut se on oikeesti ihan helvetin vaikeeta siis mä en yhtään tiedä, ett mitä pitäis tehdä aina menee reunaan tai keskelle, vaikeet. no mut meidän autos on meikkipeili mis on valotki, kätevää, jos pitää pimeessä laittaa huulipunaa tai muuten vaan tuijotella itteensä peilistä.

Lähes päivittäin meinaa auto tulla päälle liikenneympyrän yhteydessä olevalla suojatiellä/pyörätien jatkeella. Tullessa ympyrään moni autoilija ei ymmärrä olevansa väistämisvelvollinen suojatiellä kulkeviin nähden sen kärkikolmion takia ja poistuessaan moni ei näytä ymmärtävän olevan väistämisvelvollinen sen vuoksi että ovat risteysalueella KÄÄNTYMÄSSÄ suojatien päälle. Aika usein nuo autoilijat ovat ihan miehiä kanssa.

Nuori mies on tappava liikenteessä, esim. Toholammin onnettomuudet ovat nuorilla miehillä erittäin yleisiä. Kannattaisi ottaa laput silmiltä ja pohtia, pitäisikö miesten ajokortin ajamisikää nostaa yleisen turvallisuuden nimissä. Esim. kortin saisi vasta 21-vuotiaana.

Yhteistyössä