Miksi tämä mies lisäsi mut Facebook-kaveriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Olen muutamaan otteeseen flirttaillut yhden ihanan miehen kanssa, olemme siis istuneet iltaa samassa porukassa. Viihdymme tosi hyvin yhdessä ja katseita ym. on ollut, mutta tiedän miehen olevan varattu. Juttelua pitemmälle emme ole menneet, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Sen jälkeen kun viimeksi näimme, mies pyysi mua kaveriksi Facebookissa, jo samana iltana. En vaan oikein tajua, että miksi. Facebookissa hänen kavereilleen näkyy se, että on parisuhteessa (tosin tiesin sen jo etukäteen, joten ei kai hän seurustelustaan informoidakseen mua kaveriksi lisännyt).

Ei ole myöskään laittanut Facebookissa mitään viestiä tms., eli ei kai yhteydenpidostakaan ole kyse (ja sitä paitsi hänellä on kyllä puhelinnumeroni).

Miksiköhän se ylipäätään lisäsi mut kaveriksi...?

No, mitä merkitystä sillä nyt pitäisi olla, että facebook-kaveriksi kutsuu? Siellähän on kaikki tutut ja puolituntemattomatkin useimmilla. Eipä tarvi vaimonkaan epäillä mitään.

Ja jos jatkaakin flirttailua ja "tutustumista" facbookissa, tiedät, että on ihan paska jätkä. Jos juttunne etenee, tekee tasan saman sinulle joskus. Sinuna erottaisin kavereista ja antaisin olla. Paitsi ehkä laittaisin tyttöystävälle viestin, jotta tietäisi minkälaisen nilviäisen kanssa seurustelee.

[QUOTE="vieras";24364461]No monethan haalii sinne kaikki vähänkin tutut kavereikseen.[/QUOTE]

Niin haalii jo. Mietin vaan, että itse jos seurustelisin ja sitten olisi peliä jonkun toisen kanssa, niin en kyllä kehtaisi sitä toista kaveriksi lisätä - eikö siinä olis riskinä, että nykyinen seurustelukumppani alkaa epäillä jotain? Varsinkin jos ei tiedä siitä toisen käyttäytymisestä, että alkaako tykkäillä kaikista kuvista, tilapäivityksistä sun muista :p

kyllä mä oon kelpuuttanu puolituttujakin fb-kavereiksi, mutta sitten mä blokkaan ne. Ainakin yhdellä entisällä kollegalla on joku 600 kaveria, julkkiksiakin, ja mistä mä tiedän heidän "näkyy koko maailmalle" asetuksistaan...
Mä haluan et mun postaukset näkyy vain mun oikeille ystäville.

Eli teepä niin, ota kaveriksi ja blokkaa. Näetpähän vähän mitä kaveri pölisee fb:ssa ja sittenhän pystyy kuitenkin lähettään viestiä jos tahtoo.

Sinä olet hänelle kaveri. Jos juttu on luistanut livenä, niin miksei voisi jatkaa fäsärissä. Minulla, naimisissa olevalla naisella, on kavereina mieheni varattuja kavereita (mieheni ei ole fb:ssa).

[QUOTE="vieras";24364511]Sinä olet hänelle kaveri. Jos juttu on luistanut livenä, niin miksei voisi jatkaa fäsärissä. Minulla, naimisissa olevalla naisella, on kavereina mieheni varattuja kavereita (mieheni ei ole fb:ssa).[/QUOTE]

Itse en osaa häntä kaveriksi mieltää. Mutta eihän se tietysti sitä estä, etteikö hän voisi pitää minua ihan pelkkänä kaverina...

Varmaan siksi, että tunnette toisenne ja mies haluaa olla kaverisi? Jos kerran numerotkin on vaihdettu, niin kai sitä voi olla sit "julkisestikin" kaveria fb:ssä?

Miehen mielestä varmaan olit kiva, hän haluaa ehkä joskus jatkaa siitä mihin jäitte, hän ei etene siksi koska on suhteessa. Suhteen päätyttyä hän saattaa ottaa yhteyttä jos vielä kiinnostusta on. Hänelle olet ehkä pieni piristys arjessa mutta selkeä kakkonen, muuten hän varmaan olisi jo eronnut.
Ihmiset ihastuu vaikka olisivatkin parisuhteessa. Myös pidemmässä parisuhteessa voi olla kiva hakea viatonta silmäpeliä. Se ei tarkoita jotta mies olisi eroamassa tai pettämässä naistaan.

Uusimmat

Yhteistyössä