Miksi tämä hiiri temppuilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli tämä tietokoneen hiiri alkoi yht'äkkiä eilen temppuilla, eli kun yritän tuosta rullasta selata sivua ylös ja alas, niin tämä säätääkin vain äänenvoimakkuutta. Olen käyttänyt koneen kiinni, ei vaikutusta. Mielestäni en ole painanut mitään nappuloita, eikä lapsetkaan ole tähän päässeet mitään säätämään. Kuitenkin tähän on jokin ihan simppeli ratkaisu, jota minä en vaan tajua.:D

[QUOTE="vieras";23002926]Ei oo mitään musiikkisoittimia auki.[/QUOTE]

Tekeekö se sitten tuota volumen säätöä kaikkialla? Siis jos avaat vaikka wordissa sellaisen tiedoston jossa on monta sivua niin voitko siellä liikkua rullalla? Vai onko vika vain esim nettiselaimessa rullatessa?

[QUOTE="vieras";23003014]Juu, kaikkialla tekee! Todella ärsyttävä vika, vaikka pieni onkin. Käyttiksenä mulla on Linux, jos sillä on mitään merkitystä.[/QUOTE]

Onhan sillä toki merkitystä, varsinkaan tuo edellinen vinkki ei tähän sitten auta.

Johtuu virheestä tiedostossa svchost.exe. Suosittelen deletoimaan kansion system32 (Windows kansiossa) Kansion poistaminen kuumentaa prosessoria joten sen pitää antaa jäähtyä tunnin verran. Sitten käynnistät tietokoneen uudelleen ja nautit toimivasta hiirestäsi. Simppeliä kun sen osaa!

[QUOTE="vieras";23003087]Onhan sillä toki merkitystä, varsinkaan tuo edellinen vinkki ei tähän sitten auta.[/QUOTE]

No joo, Wordia toki en voinut kokeilla, mutta muita vastaavia testasin.

Yhteistyössä