Miksi tällä palstalla vihataan facebookia ja kaikki sen käyttäjät ovat aivottomia luusereita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
Onks se vaan niin hienoa ja erilaista olla facebook-vihaaja ja julistaa kaikille että minä se en ainakaan ikäpäivänä liity sinne... Heti kun kysyy jotain siihen liittyvää niin kauheet paskat niskaan, saati jos erehtyy vähän valittamaan siitä! mä oon ainakin sitä mieltä, että ne jotka ei ole sielä, ei ymmärrä sitä koko naamakirjan tarkoitusta, hyvänä esimerkkinä mun mies. Mulla on vähän reilu 100 "kaveria" siellä, ja jatkuvasti hän jaksaa ihmetellä että miten helvetissä, ethän sä nyt oikeasti pidä yhteyttä sataan ihmiseen jne. Mutta sehän siinä onkin hauskaa, näkee mitä sellaisillekin ihmisille kuuluu, joiden kanssa ei niinkään pidä yhteyttä irl... tää oli nyt mun mielipide, kivittäkää vaan rauhassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mä en kyllä ole huomannut, että täällä Naamaa mitenkään erityisesti vihattaisiin. Itsellänikin on monta palstalaista kaverina.

Meillä olikin yhteisiä kavereita, huomasin sinut yhtenä päivänä.

Mä vihaan sitä, että täällä kysellään ihan koko ajan naamakirjan käytön perusasioita, vaikka ne asiat on selitetty naamakirjan omilla sivuilla. Samat kysymykset toistuu koko ajan.

Minusta tuollainen Facebook-vihaaminen on aika helkkarin lapsellista: Sehän on ihan sama kuin jos inhoaisi puhelinta! Itse käytän sitä siis nimenomaan yhteydenpitoon.

Kuumimmat

Yhteistyössä