Miksi takaa?

  • Viestiketjun aloittaja Esko
  • Ensimmäinen viesti
Esko
Miehenä kiinnostaisi tietää, miten naiset saavat orgasmin takaapäinpanossa? Vai saavatko edes? Eihän siinä tule klitorikselle suoraa kiihotusta ja miehen on paha kädelläänkään sieltä hieroa. Omilla sormillako? Vai osuuko se jonnekin muuhun makeaan kohtaan?
 
MikaM
Minulla on aika isot pussit jotka kyllä hakkaisi klitorista vastaan jos kunnolla työntäisi. En ole sitä viitsinyt tehdä, koska tuntuu että sellaisella rytytyksellä tekee enemmän kipeää kun kivaa
 
Hummeri
Mutku, noin 17,5 sentin syvyydellä on se kipukynnys naisella. Mites sitte? Painetaanko pohjaa vasten ja pyöritellään? Käytetään vain puolta kalun mittaa? Vai miten?
 
Mies
Eipä siinä juuri vitjamunia tarvita, tarvitaan vaan hoikat ihmiset. Jos naisella on helvetinmoinen perse, sitähän ei pääse edes lähelle, kullinkin pitää olla muutama senttiä pidempi kuin normaalisti, että pääsee syvälle sisään.
Hoikilla tietty tulee se ongelma pitkällä kullilla että pohjaa helposti, ainakin itse saan olla varovainen.
 
näin on
Eskolle tiedoksi: takaapäin nainti on ihanaa ja parasta... paitsi silloin kun lähetyssaarnaaja tuntuu hyvältä :)

Itse keksin joskus päältä parikymppisenä silloisen vakipoikaystävän kanssa suuren keksinnön: takaapäin panemisen aikana on tosi hyvä itse hieroa sitä klittaa ja samalla kun oma kulta panee niin tulee takuuvarma iso O ja tuntuu ihanalta..... tätä pitäisi mainostaa peruskoulun terveysoppitunnilla että kaikki naiset tämän asian tietäisivät jo nuoresta pitäen !
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Ramona
Ei tarvita hoikkia ihmisiä! Mulla on kyllä muotoja, mutta kyllä silti hakkaa pallit klitalle. Eikä ole vitjamunat, suuri kylläkin.

Joku sanoi, että sellainen rynkytys sattuu. Pitää paikkansa, yleensä sattuukin, mutta kun nainen on sopivassa mielentilassa se voi tuntua oikein nautinnolliseltakin. Kokeilette vaan nätisti ja naista kuunnellen... =)
 
Xy
Hummerin on vain tottuminen siihen, että isomunaisen pitää naida takaa vain hiljaa hissutellen. Jos naisella on tyyny mahan alla ja jalat taaksepäin, niin voi naida vähän paremmin, kun ei mene niin syvälle. Vaimo nelinkontin ei meillä onnistu ollenkaan, ei edes 30v käytön jälkeen. ""Pomppaa kuin pupu"" Tosi hyvä kuvaus. :)
 
Mark II
Nainen 1966! Olet todella oikeassa! Ei ole ihanampaa näkyä, kuin upea isoperseinen nainen pyllistää niin että selkä on notkolla. Silloin ei voi muuta kuin hulluna kiimasta hypätä selkään ja naida syvälle ja rajusti. Monet naiset huutavat ääneen ja pyytävät jatkamaan, vaikka sattuukin vähän. Eräskin nainen sanoi, että ihanaa kipua...
 
Kyy
suosioon ole kuin yksi syy: takaa päin naiminen ei estä telkkarin katsomista.
Sinä et ymmärrä hyvän päälle. Kun pääsee isoperäistä naista työntämään 18 cm kullilla takaa pohjaan asti niin nautinto on mahtava. On siinä mukavampi kattella isoa persettä kun kulli uppoaa vittuun kuin telkkaria. Ottaa myös mukavasti terskan alapintaan. Vaimokin valittaa himosta. Et kattele sinä vaan telkkaria. Minä mieluummin panen takaa ja kattelen naisen pystyssä olevaa persettä kullin ympärillä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä