Miksi täällä haukutaan aina pienirintaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Olen huomannut todella usein tuon haukumisen pienirintaisia kohtaan.
Ollaan lautoja,tikkuja,pojan näköisiä,muodottomia, miehet ei meistä tykkää jne. Ja kaikki kannustaa siinä mukana ja on samaa mieltä.

Mutta ootas kun sana läski sihahtaa täällä, niin jopas on kaikki kimpussa ja sanoo että niin ei saa sanoa. Ja en tarkoita että isorintainen on aina lihava. Vaan tulipa vaan tuo mieleen.

Tuleeko teille jotenkin parempi mieli kun saatte sanoa että miehet tykkää teistä enemmän tissejenne vuoksi ja haukutte meidät pojan näköisiksi?

Vähän samansuuntaisia ajatuksia on mulla ollut. Varsinkin tämä ajatus, että naisia on vain A) läskejä tai B) lautoja/tikkuja/hernekeppejä, on musta täysin älytön. Miksei b-kupit omaavalla naisella olla esim. kaunis, lihaksikas, treenattu, normaalipainoinen vartalo?

Onko normaali paino katoava asia?

Mun mielestä ei saa haukkua ketään. Itte ainakin mieluusti ottaisin pienemmät rinnat, ei nämä isotkaan mitkään mieltä ylentävät ole. :snotty:

Mies joka haluaa olla naisen kanssa riippumatta tämän rintojen koosta, painosta yms. on oikea mies. En mä ainakaan huolisi miestä jonka yksi vaatimus naiselle olisi esim. isot rinnat. Sellainen ulkonäkökeskeinen pelle saa luvan olla yksin.

Tunnen monta miestä jotka kutsuvat pienirintaisia pojan näköisiksi ja muutama jopa kiihottuu siitä että toinen on "vähemmän naisellinen". Tulee mieleen joku joku tykkää vain pikkutytöistä.. ei naisista. Toisaalta muutamalla tutullani on läskifetissi, eli he haluavat naisensa norsunkokoisena ja kiihottuvat siitä.
Kumpaankaan ei siis ihastuta ulkoisesti ellei olla perverssejä miehiä... olit läski tai lauta pelkillä kasvoilla ei pitkälle mennä kun keisarinnankin täytyy lopulta olla alasti.

Mä olen kuullut vielä aikuisenakin aikuisilta ihmisiltä nimittelyä lauta, tikku, lankku,
ja siis ihan IRL. Onneksi nykyään uskon itseeni, ja tiedän olevani naisellinen nainen, vaikka tissejä mulla ei ole nimeksikään.
(Miehiä on muuten aina riittänyt, ja ne ovat kyl olleet aivan heikkona mun pikkutisseihin :D)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen kuullut vielä aikuisenakin aikuisilta ihmisiltä nimittelyä lauta, tikku, lankku,
ja siis ihan IRL. Onneksi nykyään uskon itseeni, ja tiedän olevani naisellinen nainen, vaikka tissejä mulla ei ole nimeksikään.
(Miehiä on muuten aina riittänyt, ja ne ovat kyl olleet aivan heikkona mun pikkutisseihin :D)

Niin ja siis tätä nimittelyä olen kuullut ainoastaan naisten suusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Leelia:
Vähän samansuuntaisia ajatuksia on mulla ollut. Varsinkin tämä ajatus, että naisia on vain A) läskejä tai B) lautoja/tikkuja/hernekeppejä, on musta täysin älytön. Miksei b-kupit omaavalla naisella olla esim. kaunis, lihaksikas, treenattu, normaalipainoinen vartalo?

Onko normaali paino katoava asia?

Ja miksi pienirintainen ei voi olla naisellinen? Sitäkin on täällä sanottu, että isorintainen on sentään naisellinen. Onko naiseus vain tisseissä?

Kroppa on jokaisella ihmisellä erillainen, miks sitä pitää haukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Olen huomannut todella usein tuon haukumisen pienirintaisia kohtaan.
Ollaan lautoja,tikkuja,pojan näköisiä,muodottomia, miehet ei meistä tykkää jne. Ja kaikki kannustaa siinä mukana ja on samaa mieltä.

Mutta ootas kun sana läski sihahtaa täällä, niin jopas on kaikki kimpussa ja sanoo että niin ei saa sanoa. Ja en tarkoita että isorintainen on aina lihava. Vaan tulipa vaan tuo mieleen.

Tuleeko teille jotenkin parempi mieli kun saatte sanoa että miehet tykkää teistä enemmän tissejenne vuoksi ja haukutte meidät pojan näköisiksi?

mä ite ainakin haluisin pienemmät rinnat en tykkää näistä isoista :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pervert man:
Tunnen monta miestä jotka kutsuvat pienirintaisia pojan näköisiksi ja muutama jopa kiihottuu siitä että toinen on "vähemmän naisellinen". Tulee mieleen joku joku tykkää vain pikkutytöistä.. ei naisista. Toisaalta muutamalla tutullani on läskifetissi, eli he haluavat naisensa norsunkokoisena ja kiihottuvat siitä.
Kumpaankaan ei siis ihastuta ulkoisesti ellei olla perverssejä miehiä... olit läski tai lauta pelkillä kasvoilla ei pitkälle mennä kun keisarinnankin täytyy lopulta olla alasti.

Tota, just :o Pikkutytöistä? Norsuista? Perverssiä? Siis pitää olla perverssi että ihastuu PIENIRINTAISEEN?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Tota, just :o Pikkutytöistä? Norsuista? Perverssiä? Siis pitää olla perverssi että ihastuu PIENIRINTAISEEN?

Niin, vai piilohomo? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:

:D Se unohtui. Entä kun nainen tykkää pienistä munista, onko se biilolesbo? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:

:D Se unohtui. Entä kun nainen tykkää pienistä munista, onko se biilolesbo? :D

:laugh: :laugh:

Mikäs nainen sitten on jos pitää isoista munista? :o Kauhee pervo se ainakin on!

Mutta kun nainen on ääliö! :headwall:

Itse itselleen tekee kaiken maailman komplekseja ja tyrkyttää niitä sitten totuuksina muille naisille, jotka innolla ovat jutussa mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mutta kun nainen on ääliö! :headwall:

Itse itselleen tekee kaiken maailman komplekseja ja tyrkyttää niitä sitten totuuksina muille naisille, jotka innolla ovat jutussa mukana.

Niin on, nainen on naiselle susi.

Yhteistyössä