Geneettisesti. Ja niin, AINA ei ole mahdollisuutta adoptioon. Ikävä kyllä tyhmyys ei poista mahdollisuutta, mutta ehkä elämästäsi löytyy muita esteitä.Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28468065:niinpä ja sairauksista puhumattakaan. suomalaiset ovat geenisesti epäpuhtaita.
onneksi on aina mahdollisuus adoptioon.
Jep, nyt sinusta on tullut ruma pällinaama-aikuinen, jonka ei ehkä kannata geenejään enää jatkaa seuraavien sukupolvien riesaksi. Melkoinen ongelma kylläAlkuperäinen kirjoittaja yöks;28468073:tarkoitan nykyajan vauvoja ja lapsia. minä ja kanssasisareni ja veljeni olimme cooleja. toisin on nyt...
Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28468080:tyhmät lisääntyvät, minä en.
Albert Einsteinkin lisääntyiAlkuperäinen kirjoittaja yöks;28468080:tyhmät lisääntyvät, minä en.
Heh heh.Briteissä.
Siis oliko aloituksessa nyt kyse ulkoisistä piirteistä vai luonteenpiirteistä?Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28468042:kauheita lellipentuja, oikeita pullamössöjä. tulevia uusavuttomia pällinaamoja.
Sinä ehdit edelle.Puhutaanko nyt ulkonäöstä vai käytöksestä?
Miten nämä ominaisuudet liittyy rumuuteen tai kauneuteen?Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28468042:kauheita lellipentuja, oikeita pullamössöjä. tulevia uusavuttomia pällinaamoja.