jos menestyy hyvin, pidetään se menestyminen visusti omana tietona, koska pelätään toisten ihmisten kateutta. hattua sitä pitäs nostaa, jos jollain menee hyvin
Ketä sä kadehdit?jos menestyy hyvin, pidetään se menestyminen visusti omana tietona, koska pelätään toisten ihmisten kateutta. hattua sitä pitäs nostaa, jos jollain menee hyvin
Ketä kadehdit?Arkuudesta en osa sanoa, mutta kateellisia olemme.
en ketäänKetä sä kadehdit?
Et siis ole suomalainen.en ketään
Arkuus on varmaan luonteesta kiinni, mutta kyllä Suomessa kateellisia ihmisiä on.En tiedä onko tämä aluekohtaista, mutta täytyy sanoa, että en ole tällaiseen törmännyt. Minusta suomalaiset eivät ole arkoja tai kateellisia.
Monia asioita. Ihmisten älykkyyttä, varallisuutta, parempia työpaikkoja, kauniimpia vaimoja (tuttiksiä).Ketä kadehdit?
Juu, varmasti myös arkoja, kuten kaikkialla muuallakin maailmassa. Minulla ei silti ole näkemystä, että suomalaiset olisivat yleisesti arkoja tai kateellisia. Toki tämä on vain minun empiirinen kokemukseni.Arkuus on varmaan luonteesta kiinni, mutta kyllä Suomessa kateellisia ihmisiä on.
onnellisuutes on sitä kun nälvit, haukut ja kirjotat valheellisia teorioitas vihaamistasi palstalaisista. Olen Suomen onnellisin naisoletettu. Onni on vain asennekysymys.
Sinulle tekisi hyvää harjoitella onnellisuusminuuttia.onnellisuutes on sitä kun nälvit, haukut ja kirjotat valheellisia teorioitas vihaamistasi palstalaisista