Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miten:
onko miehekästä jos on farkut, myötäilevä neule, hiukset ja nassu laitettu?
mitä tarkoitat miehekkäällä?
jos sitä ettei ole hametta niin on helpompaa olla pienissä ja vähissä vaatteissa maassa jossa ei tarvi miettiä tuleeko kylmä tai liukastuuko korkkareilla.
Mutta kyllä mä pidän itseäni suht naisellisena vaikken ihan sievä kasvoista olekaan enkä pidä minareita.
Joskus kyllä tuntuu että inhoan näitä kulmikkaita kasvonpiirteitä. =/
Miehekkäällä tarkoitin lähinnä sellasta tylsää pukeutumista.
Esim. tuulitakki ja jotkut 10 vuotta vanhat matalat kengät jalassa,hiukset kynitty ja itse värjätyt.Kaiken kruunaa reppu tai sellanen pieni käsilaukku,eikä yhtään meikkiä.En tiedä...suomalaisnaisilta puuttuu se jokin,flirtti ja tyylitaju.Etenkin perheenäideiltä.
Mistä sä tiedät missä kenenkin hiukset on värjätty
Päättelemällä takin perusteella, että tuo ei varmasti käy kampaajalla vaan värjää kotona? Entäs jos pukeutuu hameeseen ja meikkaa, niin onko mun olemus sittenkin miehekäs koska värjään hiukseni ihan itse?
Ja miksi pitäisi huokua jotain ihmeen "flirttiä" ympäriinsä sielläsuntäällä jos on aidosti onnellinen ja nauttii elämästään sekä on tyytyväinen siihen mitä itsellään jo on.
Pitäisikö sillä flirtillä olemuksella kerätä ihastelua siellä täällä mahdollisesti tuomaan elämäänsä edes jotain sisältöä vaikkakin pintapuolista, vaiko pönkittää huonoa itsetuntoa. Mun ei tarvitse miellyttää ketään muuta ulkonäöllisesti kuin itseäni
Ja ai kauheaa, muta jopa silti kehtaan mennä ulkomaille sellaisenaan ja nauttiakin osaan. Pukeudunhan sentään aina tilanteen mukaan.