Miksi suomalaiset naiset ovat niin läskejä?

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt mies
  • Ensimmäinen viesti
pettyneelle miehelle
Mitäs jos ottaisit sen pään sieltä syvältä perseestäsi ja menisit vaikka psykologin luo itkemään suomalaisten naisten läskeyttä kun se taitaa olla sinulle maailman suurin ongelma tällä hetkellä.
Vittu että mä vihaan tällästä ulkokuori pinnallisuutta mitä valitettavan moni harrastaa. En todellakaan arvostele ketään ulkokuoren perusteella. Jos sulle nyt sattuisi löytymään se upeakroppainen nainen jolla on kaikki kurvit kohillaan niin todella toivon että tää eukko osaisi olla sitten vittumainen ja luonnevikainen jotta näkisit myös ihmisten sisäpuolelle. Ja jos yhtään ajattelisit myös maailman tapahtumia, luulis ettei suomalaisten naisten läskeys oo se tärkein asia. Jos olisit fiksu niin näyttäytyisit palstalla oman kuvan kera niin saisit palstalaisilta varmaan palautetta. Mutta ethän tietenkään sitä tee kun olet tälle foorumille näin provolla kysymyksellä heittäytynyt, että olitpa rohkea vaikkakin kovin pettynyt mies. Voi voi..olis varmaan aika antaa sen kusen laskeutua korvien tasolta lantion alapuolelle.
 
raataja
Huhhuh, eipä ois uskonu miten paljo porua ja itkua herättää ihmisissä tollanen aloitus, josta itse miehenä ja suurin osa ystäväpiiristäni ovat täysin samaa mieltä. Kyl sitä on tullu huomattua itekki miten outoa porukkaa Suomessa on (mukaanlukien kaikenmaailman feministit sekä bi- ja lesbonaiset joilla on suurinpiirtein elämäntehtävänä tukea näillä keskustelupalstoilla sekä muualla internetin ihmeellisessä maailmassa toisiaan ja erityisesti näköjään silloin jos heidän painoaan kommentoidaan) ja aloittaja on monen asian suhteen täysin oikeassa. Sitten on taas hyvin suuri joukko niitä kaupunkinaisia, jotka ovat myyneet sielunsa materialismille ja sen huomaa kyllä ihan kaikesta aina siitä ylimielisestä ja pinnallisesta olemuksesta tyhjäähuutavaan pään sisältöön ja henkiseen puoleen.

Oikeastaan kenenkään kunnollisen ja järkevän suomalaisen miehen ei kannattaisi luottaa siihen epätodennäköiseen tapahtumaan että löytäisi Suomesta yhtä kivan, hyvännäköisen, fiksun, hyvät ja perustavanlaatuiset elämänarvot omaavan, urheilullisen ja ehkä hieman romanttisenkin naisen kuin monista maista ulkomailta. Monissa maissa ulkomailla naisilla on itsestäänselvyys, että pidetään itsestä huolta urheillen ja halutaan näyttää naisellisilta. Muuttakaahan (kirjaimellisesti) hyvät (sinkku)miehet siis ulkomaille ja etsikää sieltä nainen itsellenne, täällä Suomessa meno muuttuu nimittäin kannaltanne kokoajan vain huonompaan suuntaan!
 
vierailija
Britney Spears ajoi läpi muotitrendin, jossa lantiofarkkujen yläpuolelle kerättiin ns "siiderivatsa". Oli helppo kerätä se uimarengas lantiolle, mutta todella vaikea päästä siitä eroon.
Ote lipsui pikkuhiljaa ja televisio näytti amerikkalaista naismallia. Ryhdyttiin puhumaan, että nainen voi olla juuri sellainen kehopositiivinen kun haluaa. Sitten tulivat xxxl-vaatteet ja mallit, minun ihana lihava elämäni sekä hääpukuja kurvikkaille jne. Lihavuudesta ja ylipainosta tuli hyväksyttyä vaikka jokainen tietää lihavuuden aiheuttamat terveysriskit.
Pieni pyöreys ei haittaa mutta sairaalloinen ylipaino kylläkin.
 
Britney Spears ajoi läpi muotitrendin, jossa lantiofarkkujen yläpuolelle kerättiin ns "siiderivatsa". Oli helppo kerätä se uimarengas lantiolle, mutta todella vaikea päästä siitä eroon.
Ote lipsui pikkuhiljaa ja televisio näytti amerikkalaista naismallia. Ryhdyttiin puhumaan, että nainen voi olla juuri sellainen kehopositiivinen kun haluaa. Sitten tulivat xxxl-vaatteet ja mallit, minun ihana lihava elämäni sekä hääpukuja kurvikkaille jne. Lihavuudesta ja ylipainosta tuli hyväksyttyä vaikka jokainen tietää lihavuuden aiheuttamat terveysriskit.
Pieni pyöreys ei haittaa mutta sairaalloinen ylipaino kylläkin.
Tässä on varmasti osa totuutta.

Lisänä sit vielä reilusti topatut push-up rintaliivit joiden kanssa pulskemmankin vyötärön saa näyttämään rintavarustusta kapeammalta.

Ni ja todella, lista syistä, tuotteista, lääkkeistä ja vaikka mistä tekosyistä jotta jokaiselle löytyy sopiva josta syyttää sitä että tuli vaan syötyä liikaa suhteessa päivän liikuntamäärään.
 
vierailija
Ruokailun säännöllisyys on hukassa. Ei syödä terveellisesti ruoka-aikaan vaan ruoka-aika on aina. Varsinkin iltasyöminen siinä samassa kun katsellaan tvtä tai välpätään älylaitetta.
Unirytmit ja unenpuute vaikuttavat suoraan aineenvaihduntaan. Energiajuomat eli kalorijuomat, alkoholi, sipsit, keksit, suklaa ja karkit yleensä, vaalea vilja, mättöruoka ..... Valtavasti kaloreita.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Noh meille tuli eilen vaimon kanssa riita. Mentiin heseen syömään. Itse tilasin mega aterian. Vaimo oli haluumassa samaa. Mut mä ilmotin tarjoilialle et vaimo ottaa lasten aterian ja hampparista juusto pois. Ja kokiksen tilalle vettä. Sit viellä sanoin et vaimolle vain 5 ranskalaista annokseen. Vaimo lähti suuttuneena ravintolasta pois. Kotona huusi mulle että mä nolasin sen? Siis täh mähän vaan ajattelin hänen parastaan ettei suonet tukkiudu rasvas3sta ruuasta? Olinko minä muka jollain tavalla tavalla törppö ravintolassa?
 
Noh meille tuli eilen vaimon kanssa riita. Mentiin heseen syömään. Itse tilasin mega aterian. Vaimo oli haluumassa samaa. Mut mä ilmotin tarjoilialle et vaimo ottaa lasten aterian ja hampparista juusto pois. Ja kokiksen tilalle vettä. Sit viellä sanoin et vaimolle vain 5 ranskalaista annokseen. Vaimo lähti suuttuneena ravintolasta pois. Kotona huusi mulle että mä nolasin sen? Siis täh mähän vaan ajattelin hänen parastaan ettei suonet tukkiudu rasvas3sta ruuasta? Olinko minä muka jollain tavalla tavalla törppö ravintolassa?

Meinaat että sun suonet ovat jotenkin rasvaahylkiviä?
 
vierailija
Meinaat että sun suonet ovat jotenkin rasvaahylkiviä?
Noh miehelle pieni plössöys sallitaan. saa sitten nainen lesken eläkettä. Vaimo alkaa muutenkin nousta kapinaan. Esim mä teen jauheliha kastikkeen perunoilla. Ni mä annan vain yhden perunan ja yhden pienen kauhallisen kastiketta. Nyt se vaatii ko kahta perunaa ja isoa kauhallista kastiketta. Ihme vaatimuksia koko ajan.
 

Yhteistyössä