"Miksi suomalaiset haluavat vaihtaa itsensä ulkomaalaisiin?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Se on kyllä erittäin hyvä kysymys.
Meillä on muutoksia, joista ei saa kertoa (väestön vaihtuminen) ja muutoksia, joista kerrotaan koko ajan pahimmat uhkaskenaariot valiten (ilmastonmuutos). Tuo ensimmäinen on helposti tilastoista todettavissa, jälkimmäinen perustuu pääosin tietokonemallinnoksiin.
Molemmat kyllä tapahtuvat, ensimmäinen vain paljon nopeammin. Luuletteko, että maamme tuleva tummaihoisempi ja kulttuuriltaan erilainen väestö tulee kaipaamaan naaleja tai pitkää lumista talvea?

Ketä väestön vaihtumisesta voi kiittää ja ketä syyttää?

Väestön vaihto tapahtuu aktiivisesti, mutta ei ehkä tarkoituksellisesti.

( Tulikohan tuo nyt oikeen ja ymmärrettävästi)

Itse olin vielä parikymmentä vuotta sitten huolissani asiasta, mutta nyt pidän sitä jo peruuttamattomana faktana, että suomalaiset lakkaavat olemasta. Äänestän toki maahanmuuttoa vastaan, mutta koska emme tule etnistä puhdistusta täällä suorittamaan eikä se olisi laillistakaan tai moraalisesti hyväksyttävää, on parempi vain hyväksyä tosiasiat. Eiväthän kansat koskaan ole stabiileja olleet. Samalla tavalla kuin me opiskelemme hittiittejä ja etruskeja, tulevaisuudessa tulevat suomalaiset olemaan historiankirjojen alaviite. Kansa, joka aikoinaan asutti Suomea ja kieli, jota puhuttiin laajalla alueella Itämeren ympäristössä.

Ketä väestön vaihtumisesta voi kiittää ja ketä syyttää?

Väestön vaihto tapahtuu aktiivisesti, mutta ei ehkä tarkoituksellisesti.

( Tulikohan tuo nyt oikeen ja ymmärrettävästi)
Itse sanoisin, että tapahtuu aktiivisesti ja myös tarkoituksellisesti, mutta kyseessä ei ole salaliitto tai ylhäältä johdettu prosessi. Kyseessä on avoin poliittinen kanta, joka on tällä hetkellä vallalla kaikissa läntisissä yhteiskunnissa ja ollut jo sen verran kauan, että muutos on peruuttamaton. Meillä halutaan maahanmuuttoa ja sitä halutaan lisätä ja sitä edistetään aktiivisesti.

Mielenkiintoista. Ehkä koronan tuomat pedariluskoihmiset oli tarpeeksi suurta, et enää ei "aktiivisesti vaihdeta väestöä". Mistä oiotaan seuraavaksi, se jää nähtäväksi.

Yhteistyössä