miksi sitä kännyä pitää räplätä kokoajan,vaikka on vieraita ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
Minusta hirveen epäkohteliasta vierasta kohtaan. Vaikka olis siis ystävästä kyse ja ystäväthän "sietää enempi ku muut".Se tekstareiden jatkuva naputtelu ja lukeminen ja naurahtelu ,argh.

Samoten sellaset maratonipuhelut on minusta inhottavia. Istu sit siinä kahvipöydässä puol tuntii ja kuuntele ku toinen jauhaa puhelimessa kaikki kuulumisensa maan ja taivaan väliltä jollekin muulle. :$

Totesin ihan suoraan eräälle ajattelemattomalle ystävälleni että sopii puhua puhelimessa sitten kun meidän tapaamisemme ohi. Että olisi suotavaa nyt käyttää tämä aika meidän väliseen tapaamiseen kun siitä ollaan sovittu ja siihen varattu aikaa. Vähän nikotteli mutta ymmärsi yskän.
Toiselle sanoin "voin lähteä tässä välissä muuallla käymään jos haluat puhua rauhassa puhelimessa". Ymmärsi hänkin.

Samaa ilmiötä on se kun olet jonottanut kassaan tms. muuta palvelua ja kassan puhelin soi. No, kassa vastaa puhelimeen ja alkaa hoitaa tämän uuden asiakkaan asioita. Ja taas saa odottaa.

joo mua kans ärsyttää ihmiset, jotka naputtelee tekstareita koko ajan kun on jonkun luona tai tulee meille kylään. toinen mitä mä inhoon, että jäädään juttelemaan jonkun kanssa pitkään. kun mä itse ainakin sanon jos joku soittaa, että en voi nyt puhua, että soitetaan myöhemmin. tietenkin jos on nopea asia kuten joku ajanvaraus

Mun siskot on samanlaisia, laitan nuoruuden piikkiin vaikka se on todella ärsyttävää. Heille voi kyllä sanoa siitä ihan suoraan, mutta se auttaa sen hetken. Yksi siskoista on pahin kun puhun hänen kanssaan puhelimessa: "ai mitä? Hei oota... joo... niin mitä sä sanoit? Hei soita kohta" , puhuu siis muille siinä samalla.

Kerran kahvilassa alkoi naurattaa kun seurasin kahta poikaa viereisessä pöydässä: molemmat räpläsi kännyköitään eivätkä juuri toisilleen puhuneet. Menee se aika niinkin :D

Yhteistyössä