Miksi siellä kaupassa pitää jäädä siihen hyllyjen eteen juoruamaan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Siis voi :headwall: :headwall: |O
Mikä siinä on, että ei sen vertaa älytä että siihen hyllyn eteen ei tarvii jäädä kuulumisia vaihtamaan ja että kärryt voi parkkeerata muuallekin kuin keskelle käytävää :headwall: :headwall:
Oli vähän hermoja rassaava kauppareissu, mut onneksi se nyt on tehty.
JA tää valitus ei koske pelkästään näitä sesonkeja, vaan tätä tapahtuu melkein aina. Ja lähes poikkeuksetta ne tukkijat on semmoisia 50v+ eukkoja, joilla menee herne nenään kun pyytää siirtymään pois edestä.

Tiedän mistä puhut :D Mua ei niinkään haittaa, jos kaupassa joudun vähän odottelemaan. Mutta siskoni on juuri tuollainen, että hänen pitää vetää ostoskärrynsä - kun käydään yhdessä kaupassa - just mun kärryjeni viereen. Kun itse koitan siitä siirtyä antaakseni muille tilaa, systeri siirtyy viereeni niin, ettei taaskaan ole muilla tilaa :D

Juu aivan sama ärsyttää, ja varsinkin ne vilkkaimmat hyllyvälit on tukittu juoruavilla mummoilla, esim. maitohylly tai lihaosasto. Menkööt sinne vaatepuolelle juttelee!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mä yleensä avaan siinä kohtaa sanaisen arkkuni ja saan perääni murhaavia mulkaisuja :kieh:

Kyllä, näin kävi...
Mä tein tänään kun oli niin ahdasta silleen, et jätin kärryt yhteeb paikkaan, missä ne ei ollu kenenkään tiellä ja juoksin hakemassa tavaroita.
Pääsin paljon nopeempaan ulos kaupasta :D Ja hyötyliikuntaa samalla :laugh:

Yhteistyössä