Miksi seksiä ei saa riittävästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselen

Vieras
Olen viimeisimmän kuukauden aikana törmännyt aiheeseen: miksei parisuhteessa saa riittävästi seksiä? Olen törmännyt ainakin kolmeen mieheen, jotka ovat kertoneet lähes samasanaisen tarinan siitä, kuinka seksiä ei saa kotona riittävästi.

Onko niin, että seksi loppuu, kun suhde on kestänyt pitkään? Miksi mies valitsee naisen, jonka seksikäyttäytyminen on erilainen kuin omansa? Miksi jäädä seksittömään suhteeseen?

En ymmärrä!! Jokainen, nämäkin tapaamaani kolme miestä, on siippansa valinnut, joten saavat oikeastaan ""kiitellä"" itseään valinnastaan. Mut näillä kolmella näkyi olevan ongelmanratkaisutaidoissa vähän toivomisen varaa, koska jokainen heistä kertoi ""käyneensä vieraissa"" tai ""käyneensä maksullisen naisen luona"" tai ""pitäneensä salarakasta"". Tämä ongelmanratkaisutaito on hieman lapsenkengissä, joten kehotin heitä ratkaisemaan ongelmat kotonaan. Ehkäpä sitä seksiäki sit saa kotona enemmän, kun ovat ensin ongelmansa ratkaisseet. Mitä tuumailette neuvostani? Ratkeaako ongelmat kotona, jos ne siellä ratkotaan?

Ei ne ongelmat ratkea jos sillä toisella osapuolella ei ole joko halua tai kykyä niitä alkaa ratkomaan. Ei riitä jos vain itse haluaa ratkoa ongelmia jos ei toinen halua. Sama pätee sitten itse seksiinkin. En kuitenkaan suosittele noita hoitoja kenellekään ennen kuin kaikki on koitettu. Siinä vaiheessa sitten kun ei enää mikään auta muukaan niin mikä ettei? Jos ei sitä toista kerran kiinnosta niin yleensä aina löytyy niitä joita kiinnostaa.... Itse vedän rajan sitten siihen että nuo ovat puhdasta seksiä. En halua rakastua tai tutustua toisen kavereihin. Kahden keskinen juttu, ei siitä kukaan muu vahingoitu kun pitää naamansa kiinni...

Ei ne ongelmat ratkea jos sillä toisella osapuolella ei ole joko halua tai kykyä niitä alkaa ratkomaan. Ei riitä jos vain itse haluaa ratkoa ongelmia jos ei toinen halua. Sama pätee sitten itse seksiinkin. En kuitenkaan suosittele noita hoitoja kenellekään ennen kuin kaikki on koitettu. Siinä vaiheessa sitten kun ei enää mikään auta muukaan niin mikä ettei? Jos ei sitä toista kerran kiinnosta niin yleensä aina löytyy niitä joita kiinnostaa.... Itse vedän rajan sitten siihen että nuo ovat puhdasta seksiä. En halua rakastua tai tutustua toisen kavereihin. Kahden keskinen juttu, ei siitä kukaan muu vahingoitu kun pitää naamansa kiinni...

omassa parisuhteessani mieheni pihtaa ja yleensä se olen minä eli suhteen nainen joka joutuu kinuamaan seksiä, eikä se tunnu hyvältä. monesti olenkin ollut jo todella lähellä pettämistä ihan vaan pelkästää fyysisistä syistä. kuiteenkin ongelma ratkeaa sillä että sille kumppanille kertoo että kuinka paljon panettaa ja tässä vaiheessa mikäli suhde perustuu rakkaudelle molemmat voivat tulla hieman vastaan ja auttaa toisiaan. Eli siis ei aina tarvitse olla yhdynnässä tyydyttääkseen toista. kiirekään ei voi olla este sillä pikanakin onnistuu.

Yhteistyössä