[QUOTE="a.p.";30028983]

Miten sä normaalielämässä pärjäät, kun pitäs ihan puhua ventovieraille (kaupat, virastot tmv.)? Vai oletko näitä "syrjäytyneitä nuoria", joka ei puhu edes metrin päässä seisoville vanhemmilleen, muuta kuin kännykän tai virtuaalimaailman kautta?

Joo ymmärrän, että jotkut ihmiset vaan ei nappaa, vaikka ne olis sukuakin, mutta miten viesti voi ketään vahingoittaa? Ei siis ainakaan fyysisesti. Jos se ei-toivottu tyyppi haluaa sulle jotain pahaa, niin kyllä se sut etsii käsiinsä sitten ihan irl:kin... Suomi on niin pieni maa, että ihmisen löytää kyllä muutenkin, kuin facen kautta, jos haluaa.
Mutta kyse oli nyt kirppisryhmästä ja se on sitten vaan äärettömän huonoa tuuria, jos edes kaupan ajaksi laittaa sen viestimahdollisuuden voimaan ja sillä aikaa joku ei-toivottu henkilö sen viestin ehtii lähettää...
Ja ei, mulla ei ole rankkaa, mutta välillä vaan ottaa aivoon kinuta sitä viestiä...

Ja vistieston laittaneet vois itsekin olla automaattisesti fiksuja ja se ensimmäinen viestin laittaja, eikä aina niin päin, että sen viestin joutuu erikseen aina pyytämään itselle ensin.
Ja a.p. kyllä osaa sen profiilinkin klikata auki, mutta kun näitä "olen pahaa maailmaa piilossa laittamalla viestieston" -tyyppejä on yllättävän paljon.[/QUOTE]
En mä ala laittamaan jonkun kauppojen takia viesti mahdollisuutta kun osaan kyllä laittaa itse viestiä, jos haluan ostaa jotain
Ja mut voi lisätä kyllä ystäväksi ennen kuin ryhtyy joku sukulainen lämmittelemään suhteitaan muhun.
Kiitos, mulla ei ole vanhempia, ja puhuisin niille jos ne olisivat olemassa
ja juuri sen takia en ota vastaan facessa kyselyjä kaukaisilta sukulaisilta (jotka eivät ole ystäviä), kun ovat ne kortit ja puhelimet keksitty.
Mulla on syyni. En tod. ole syrjäytynyt.