Miksi se oma hammasmätä pitää nuolla sinne lapsen ruokiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis kertokaa te, jotka sitä teette, eli tosi monet. Miksi ne lapsen jäätelöt pitää nuolla, samasta lusikasta syödä ja mukista juoda jne. että varmaan siirtyy kaikki moska omasta suusta sinne lapsen suuhun? Kun jos ei ekoina vuosina siirtyis, niin säästyis lapsi tulevaisuudessa monilta hammasmurheilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siksi, kun ei jaksa stressata asian takia.

Onko se jotenkin erityisen stressaavaa antaa lapselle puhdasta ruokaa?

Ei, mut on tilanteita joissa toimin ensin ja mietin sit. Nuolaisen kyllä kesällä taaperon jätskistä, kun nään että kaikki on valumassa paidalle. Sori, huono äiti.... Mielestäni tarjoan kyllä ihan pääsääntöisesti puhdasta ruokaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
^^ Kiva sitten lapsen kärsiä hammaslääkärissä. Onneksi mun äiti oli huolellinen, eikä mulle ole tullut yhtään reikää.

se sun "reiättömyys" olis voinu tulla sulle muutenkin. katso kun joillain ei ole sitä kariesbakteeria ollenkaan eikä tuu reikiäkään..

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
^^ Kiva sitten lapsen kärsiä hammaslääkärissä. Onneksi mun äiti oli huolellinen, eikä mulle ole tullut yhtään reikää.

se sun "reiättömyys" olis voinu tulla sulle muutenkin. katso kun joillain ei ole sitä kariesbakteeria ollenkaan eikä tuu reikiäkään..

:D

Niin jos ei sitä vanhemmilta saa!

Syökää ihmiset samoista kupeista! reikiä varten on hammaslääkärit. Ja mitä enemmän reikiä tulee sitä enemmän hammaslääkäreitäkin työllistyy :D.. hammaslääkärillä käynti on enemmänkin kokemus kuin kärsimys.

Yhteistyössä