Miksi sanotaan, että neito on kauneimillaan 17 vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eihän se edes pidä paikkaansa. Suuri osa on epävarmoja tyylistään ja nekin, jotka ovat varmoja niin luultavasti se tyyli on silti persiillään. Itsetuntokaan ei varmasti kovinkaan monella ole ihan täysi kymppi.

Kyllä minä ainakin nyt 30vuotiaana olen paljon kauniimpi kuin 17 vuotiaana. Tyyliltäni olin varma 17 vuotiaanakin, mutta en samalla tavalla itsevarma mitä nykyisin. Itsevarmuus on seksikästä. Ja koska kroppakin on kunnossa niin olen mielestäni paljon paremman näköinen kuin silloin 13v sitten.

Varmaan ihan siksi, että silloin ei ole alkanut vielä vanhentua iho ja kudokset, mutta luultavasti on kuitenkin jo muuttunut naiseksi.

Mutta kyllä mä itte koen olevani hemaisevampi nyt vanhempana, vaikkakin olen alkanut saada ryppyjä. Ja vartalo mulla on mun mielestä parempi, olin sillon 17 vuotiaana pikkuisen turpea kun söin niin paljon pullaa.

:D
Oota pari vuotta lisää, kyllä se peili sitten kertoo että sanonta on totta :whistle:
Ite huomasin että vanheneminen hyökkäsi salakavalasti ja nopeaan. Naama roikkuu rumasti eikä aikuisen itsevarmuus riitä 17-vuotiaan kaunottaren vierellä - toisaalta positiivista on, ettei tarvitsekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No se ei tarkoita mitään vaatetyyliä vaan sitä miltä näyttää alasti. Ja veikkaan, että 95% 17-vuotiaista näyttää paremmalta alasti kuin 30-veet ;)

Ai tarkoittaa miltä näyttää alasti? No aika härskiä sitten, että aikuiset ihmiset, miehetkin, aina viljelee tuota sanontaa 17 vuotiaille. :/

Aika vaikea uskoa, että sanonta perustuisi siihen miltä näyttää alasti.

Oota pari vuotta lisää, kyllä se peili sitten kertoo että sanonta on totta :whistle:
Ite huomasin että vanheneminen hyökkäsi salakavalasti ja nopeaan. Naama roikkuu rumasti eikä aikuisen itsevarmuus riitä 17-vuotiaan kaunottaren vierellä - toisaalta positiivista on, ettei tarvitsekaan.

Ai miten se sen parin vuoden päästä kertoisi? Sehän kertoisi vain, että 30v on kauniimpi kuin 35v.

Eikä kaikki rupsahda, vaikka sinä niin olisitkin tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No se ei tarkoita mitään vaatetyyliä vaan sitä miltä näyttää alasti. Ja veikkaan, että 95% 17-vuotiaista näyttää paremmalta alasti kuin 30-veet ;)

Ai tarkoittaa miltä näyttää alasti? No aika härskiä sitten, että aikuiset ihmiset, miehetkin, aina viljelee tuota sanontaa 17 vuotiaille. :/

No en mä oikeesti tiedä mitä se virallisesti tarkoittaa. Kuitenkin sä olet nyt kasvoiltasikin rupsahtaneempi kuin 17-vuotiaana, niin se menee vaikket myönnäkkään ;) Miehet ottaa mieluummin sen seiskatoistavuotiaan jos pitää valita kahdesta (17v ja 30v).

No en mä oikeesti tiedä mitä se virallisesti tarkoittaa. Kuitenkin sä olet nyt kasvoiltasikin rupsahtaneempi kuin 17-vuotiaana, niin se menee vaikket myönnäkkään ;) Miehet ottaa mieluummin sen seiskatoistavuotiaan jos pitää valita kahdesta (17v ja 30v).

No uskoisin kyllä, että aika moni mies todellakin valitsee mieluummin sen 30veen kuin 17veen. :D

Mä olen 27 vuotias ja mun mielestä nainen on kauneimmillaan juurikin kolmenkympin päällä. On itsevarmuutta, elämänkokemusta ym. Tämä siis toki riippuu naisesta, mutta jos vertaa 17-v ja 35v. on vanhempi kauniimpi. 17v on vielä ihan lapsi.

Ai miten se sen parin vuoden päästä kertoisi? Sehän kertoisi vain, että 30v on kauniimpi kuin 35v.

Eikä kaikki rupsahda, vaikka sinä niin olisitkin tehnyt.

Sinähän se viehättävä ihminen olet :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Mä olen 27 vuotias ja mun mielestä nainen on kauneimmillaan juurikin kolmenkympin päällä. On itsevarmuutta, elämänkokemusta ym. Tämä siis toki riippuu naisesta, mutta jos vertaa 17-v ja 35v. on vanhempi kauniimpi. 17v on vielä ihan lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Hölmö. Varmuus tuo kauneutta myös ulkonäköön. Varmuus siitä mikä näyttää hyvältä, tieto siitä mikä sopii omalle vartalolle. Oletko ikinä kuullut, että itsevarmuus tuo kauneuteen paljon lisää?

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Se itsevarmuus kyllä yleensä huokuu siihen ulkokuoreen nimenomaan.

No uskoisin kyllä, että aika moni mies todellakin valitsee mieluummin sen 30veen kuin 17veen. :D
Niinhän sä uskot ja toivot, mut et sä välttämättä ole muiden (kuin itsesi) mielestä niin hehkeä, että pärjäisit sille nuorelle neidolle...

Mä en ole tästä nyt ihan varma, mutta eikö ihmiskehon "alamäki/ rapistuminen" ala ton 17 ikävuoden jälkeen. Noin lääketieteellisestä näkökulmasta 17 -vuotias on ideaalisessa tilassa jos terveyttä mitataan..?

Yhteistyössä