miksi rinnoista tulee

• Viestiketjun aloittaja kirkasta nestettä
  • Ensimmäinen viesti
kirkasta nestettä
siis, synnytyksestä on nyt 2vuotta ja 5kuukautta. Imetin lastani noin 4vkoa. Mutta koko ajan silloin tällöin minulla on saattanut lorahtaa paidalle kirkasta nestettä niin että hiukan kastuu, ei paljon.

Nyt olemme yrittäneet toista lasta ja ei näytä onnistuvan, voisiko kyse olla jostain hormonihäiriöstä? Ei varmaan normaaliakaan ole?

Olkaa kilttejä ja auttakaa :ashamed: :'(

mitä lienee
Minulla synnytksestä aikaa yli kolme vuotta ja imetyksen lopettamisesta 2 v 5 kk. Vieläkin toisesta rinnasta tulee silloin tällöin valkoista maidon kaltaista nestettä. Välillä tulee itsestään, välillä puristaen. Joskus haissut pahalle, mutta toisinaan taas neutraalin tuoksuista.
Hormonit on minulla ainakin olleet sekaisin jo pitkän aikaa. Nyt yritetty toista lasta lapsettomuushoitojen kautta ja hormonit senkin takia heiluneet sinne tänne. Mitään vaikutusta ei hoidottomaan kauteen verrattuna ole kuitenkaan rintojen tihkumisella. Toivottavasti joskus loppuu.

Mulla tuli rinnoista kirkasta nestettä vaikka synnytyksestä oli yli 5-vuotta, Gynen mielestä se ei ollut normaalia (menin vastaanotolle, kun olimme yríttäneet toista lasta jo vuoden ajan)
Tutkimuksissa selvisi että prolaktiinitaso oli koholla ja tämän vuoksi raskauden alkaminen voi vaikeutua.
Sain hormoni lääkityksen, joka palautti aivolisäkkeeni toiminnan normaaliksi.

Yhteistyössä