miksi poistoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hajutonmauton?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hajutonmauton?

Vieras
Miksi täällä ei saa puhua naisen alapään tuoksusta vaan ketju menee poistoon? Miehen peniksen pituudesta saa puhua, mutta naisen ominaisuuksista ei, miksi näin? Minua ainakin naisena kiinnostaa ihan tällaiset anatomiset seikat, eikä ole yhtään pervoilut mukana.

Oli tarkoituksesi mikä tahansa niin ketjut ottaa oman elämänsä hyvin usein joka ei ole mitenkään aiheen tarkoituksen kanssa yksissä, ihan aiheellista on pistää koko ketju pois jos siinä pääasiassa vaan perseillään, eikä parannusta ole näkyvissä. Aivan liian työteliästä se on yksitellen poistella kymmeniä kommentteja.

[QUOTE="vieras";28055880]jos hiivaa...synnärillä mainitsivat siitä että olist pesun tarpeessa. Mutta jos vaatteet tuoksuvat esim. koiran kopille niin kyllä se hajua tarttuu.[/QUOTE]

Tämä ylittää mielestäni hyvän maun rajat ja koko ketju kuuluu poistoon!

Oli tarkoituksesi mikä tahansa niin ketjut ottaa oman elämänsä hyvin usein joka ei ole mitenkään aiheen tarkoituksen kanssa yksissä, ihan aiheellista on pistää koko ketju pois jos siinä pääasiassa vaan perseillään, eikä parannusta ole näkyvissä. Aivan liian työteliästä se on yksitellen poistella kymmeniä kommentteja.

Ymmärrän, mutta tuossa ketjussa ei kai kerennyt edes olla vastauksia? Ihan asiallisesti omasta mielestäni kysyin. Vai oliko se liikaa, kun käyttää nimitystä pimppi? Pitäiskö olla vain alapää? Vagina?

Siksi aloituksen tein, kun rupesin toisen ketjun innoittamana tosissaan miettimään miltä naiset tuoksuu. Ei minulla ole tuollaisesta tietoa, koska en ole kuin oman elimeni lähellä. Kaikki naiset kommentoi vaan omansa onko sillinen tuoksu vai ei, mutta miehiltä ei kuule kommenttia.

Ymmärrän, mutta tuossa ketjussa ei kai kerennyt edes olla vastauksia? Ihan asiallisesti omasta mielestäni kysyin. Vai oliko se liikaa, kun käyttää nimitystä pimppi? Pitäiskö olla vain alapää? Vagina?

Siksi aloituksen tein, kun rupesin toisen ketjun innoittamana tosissaan miettimään miltä naiset tuoksuu. Ei minulla ole tuollaisesta tietoa, koska en ole kuin oman elimeni lähellä. Kaikki naiset kommentoi vaan omansa onko sillinen tuoksu vai ei, mutta miehiltä ei kuule kommenttia.

Normaalilla järjellähän ei voi ajatella sitä että haju on yksilöllistä.

asiallisesti niin vagina ja alapää. Sitä muuten ei haista itse mutta jos joku siitä manitsee niin ois aika käydä kyselemessä hiivasta lääkäriltä.

[QUOTE="vieras";28056008]asiallisesti niin vagina ja alapää. Sitä muuten ei haista itse mutta jos joku siitä manitsee niin ois aika käydä kyselemessä hiivasta lääkäriltä.[/QUOTE]

Ok, kiitos. Ehkä ajattelemattomuuttani laitoin asiattomasti.

Kyllä minä itseni haistan. Siis ihan mieto tuoksu vain ja mielestäni ihan normaali (enhän toki tiedä jos onkin paha, ei ole kukaan sanonut). Kiinnosti tämä tuoksuasia nyt vain miesten näkökulmasta.

Yhteistyössä