Miksi pitäisi syödä karkkia?

• Viestiketjun aloittaja wssw
  • Ensimmäinen viesti
wssw
En ymmärrä miksi täällä pidetään karkkia jotenkin pakollisena syötävänä.

Itse en ole syönyt karkkia 14 vuoteen eika tee mieli. Eikä syö mun lapsetkaan. Meillä syödään ja nautitaan herkuista, mutta terveellisistä sellaisista.

Lapset valitsevat mielummin esim pähkinöitä tai hedelmiä herkuttelupäivänä vaikkei meillä karkki ole edes kiellytty.

piparminttu
Koska se on hyvää.Itse lopetiin karkin mössäilyn 3.5 viikkoa sitten.Aika yllättävää oli lopettaa.Joten hyvin voin olla ilmankin.Se mikään pakollinen tuo karkki

Alkuperäinen kirjoittaja wssw:
En ymmärrä miksi täällä pidetään karkkia jotenkin pakollisena syötävänä.

Itse en ole syönyt karkkia 14 vuoteen eika tee mieli. Eikä syö mun lapsetkaan. Meillä syödään ja nautitaan herkuista, mutta terveellisistä sellaisista.

Lapset valitsevat mielummin esim pähkinöitä tai hedelmiä herkuttelupäivänä vaikkei meillä karkki ole edes kiellytty.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Sama pätee sipseihin, ym. kuvotuksiin.

AAM
ei pidäkään syödä, välillä tekee vain mieli, en ainakaan itseltäni sitä aio kieltää koska lähes laisinkaan en alkoa käytä enkä tupakoi niin kyllä sitä nyt joku pahe saa olla.. :p
:ashamed:
välillä mene jopa viikkoja ettei vain tee mieli/muista ostaa karaa.. sitte iskee kauhia himotus :D

Eihän sitä ole mikään pakko syödä, mutta vois syödä jos tykkää. Toiset tykkää hedelmistä, toiset pähkinöistä, toiset karkista ja jotkut syö noita kaikkia. Jokainen elelee omalla tavallaan =)

aave
Meillä kyllä syödään joskus karkkia. Silloin tällöin hyvää. Mutta kyllä aina kaupassa jaksan karkkihyllyllä ihmetellä, että kuka ne kaikki karamellit oikein syö? Järkyttäviä määriä kaikenmaailman pusseja ja patukoita.

Yhteistyössä