Miksi pitää olla tavis vaikka kuinka yrittää olla viehättävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäkelpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäkelpo

Vieras
Miksi yli 35-vuotiaan naisen on niin vaikea olla viehättävä, vaikka kuinka urheilee, pukeutuu nätisti, meikkaa ja pitää hiukset hyvässä kuosissa? Hymyily ja mukavat jutut tekevät henkilöstä mukavan, mutta keski-ikää lähentelevä tavallinen nainen on vain yksi tehopakkaus muiden joukossa. Miten sitä saisi itsestän upean? Saisi enemmän energiaa tähän arjen pyörittämiseen (perhe, työ, kodinhoito, liikuntaharrastukset) jos edes joskus saisi kuulla kehuja itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja Epäkelpo;29071099:
Miksi yli 35-vuotiaan naisen on niin vaikea olla viehättävä, vaikka kuinka urheilee, pukeutuu nätisti, meikkaa ja pitää hiukset hyvässä kuosissa? Hymyily ja mukavat jutut tekevät henkilöstä mukavan, mutta keski-ikää lähentelevä tavallinen nainen on vain yksi tehopakkaus muiden joukossa. Miten sitä saisi itsestän upean? Saisi enemmän energiaa tähän arjen pyörittämiseen (perhe, työ, kodinhoito, liikuntaharrastukset) jos edes joskus saisi kuulla kehuja itsestään.

Sinähän juuri kerroit tämän, yrität olla sitä kaikkea mitä oletetaan "keski-ikäisen naisen" olevan eli olet liian tavallinen. Tee jotain hieman eri tavalla kuin muut. Minulla on harmaat hiukset, en meikkaa mutta minulla on hieman extreme-harrastukset, jotka ovat fyysisesti vaativia ja olen oman tieni kulkija muutenkin. Kadulla kulkiessani en herätä ventovieraissa mitään erityistä kiinnostusta enkä sitä haluakaan, mutta he jotka tuntevat tai tietävät minut, osaavat arvostaa kykyjäni.

Ole sellainen kuin huvittaa!

Älä tuunaa ja puunaa vaan painu vaikka pappavainaan sammareissa ja johan käännytään katsomaan. :D

Persoonallisuus on persoonallisuutta eikä tavismuodin mukaan laittautumista.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";29071211]Sinähän juuri kerroit tämän, yrität olla sitä kaikkea mitä oletetaan "keski-ikäisen naisen" olevan eli olet liian tavallinen. Tee jotain hieman eri tavalla kuin muut. Minulla on harmaat hiukset, en meikkaa mutta minulla on hieman extreme-harrastukset, jotka ovat fyysisesti vaativia ja olen oman tieni kulkija muutenkin. Kadulla kulkiessani en herätä ventovieraissa mitään erityistä kiinnostusta enkä sitä haluakaan, mutta he jotka tuntevat tai tietävät minut, osaavat arvostaa kykyjäni.[/QUOTE]

Hmm..tarkemmin luettuani, sinähän halusit olla upea, minä outoine harrastuksineni en sitä ehkä ole vaikka arvostusta saankin, poistun siis takavasemmalle :)

Kai se on ap:n kirurgin veitsen alle mentävä, jos upea haluaa olla huonoilla geeneillä ihan niin kuin nuorempienkin. Ei tossa iässä vielä niin rupsahtanut ole, ettei kaunis edelleenkin olisi kaunis.

Kyllä ihmisen upea ulkomuoto on myös geeneistä kiinni. Itse voi tehdä toki paljon, huolehtii itsestään ja pukeutuu itselleen sopivalla tavalla. Vaikka kuinka selitetään, että kauneus on katsojan silmässä niin kyllä toiset on vain yleisesti ottaen paremman näköisiä kuin toiset riippumatta siitä tykkääkö vaaleis, tummista vai jostain muusta.

Sä yrität liikaa, ja se liika yrittäminen ja stressaaminen näkyy. Ota vähän rennommin niin vapautunut olemus tekee susta heti viehättävämmän. Lopeta suorittaminen! Salli itsellesi välillä olla vaan suloinen. Ei upea, ei tehopakkaus vaan hellyyttävä. Suloinen ja hellyyttävä on yleensä myös viehättävä. Uskalla olla erilainen, luota itseesi ja ota rennosti.