Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED:Minä tein sen jälleen!
*nauraa kippurassa*
Sä olet uskomaton
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED:Minä tein sen jälleen!
*nauraa kippurassa*
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Mielenkiintoista tämä nykyajan ihmisten pitkäjänteisyys kaikilla elämänalueilla...
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED-Lela-Pala-Tute::saint:
Ja taas!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED-Lela-Pala-Tute::saint:
Ja taas!
Mooodeeet, sama nikki eri nikeillä samassa kejussa vai miten se olikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Mielenkiintoista tämä nykyajan ihmisten pitkäjänteisyys kaikilla elämänalueilla...
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Niin, tämähän on suoraan verrattavissa mm. siihen, että vaihdan miestä kun edellinen alkaa kyllästyttää, ja teen aina uuden vauvan kun en enää jaksa entisiä muksuja :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Niin, tämähän on suoraan verrattavissa mm. siihen, että vaihdan miestä kun edellinen alkaa kyllästyttää, ja teen aina uuden vauvan kun en enää jaksa entisiä muksuja :saint:
Miten voi itse valitsemaansa nikkiin kyllästyä? Mitä silloin päässä tapahtuu? Vaihdatko lempinimeäsikin?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Miten voi itse valitsemaansa nikkiin kyllästyä? Mitä silloin päässä tapahtuu? Vaihdatko lempinimeäsikin?
Kyllästynhän mä itse valitsemiini sohviinkin, mattoon, jne. Vaatteisiinkin, vaikka ne mahtuu vielä hyvin päälle ja ovat ehjiä: tilalle ostetaan jotain, joka sillä hetkellä sopii mulle paremmin. Elämä on uudistumista, muutosta.
Lempinimiä mulla ei olekaan, ei ainakaan sellaisia jotka olisin itse keksinyt.
Mutta siinäpä sulle pähkinä purtavaksi näin lauantaipäivän ratoksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Kyllästynhän mä itse valitsemiini sohviinkin, mattoon, jne. Vaatteisiinkin, vaikka ne mahtuu vielä hyvin päälle ja ovat ehjiä: tilalle ostetaan jotain, joka sillä hetkellä sopii mulle paremmin. Elämä on uudistumista, muutosta.
Elämä on järjetöntä kuluttamista, jos ehjät vaatteet tai kalusteet hylätään ja ostetaan uusia kyllästymisen takia. Uusilla tavaroilla ei saa tyhjyyttä sisältään poistettua.
Alkuperäinen kirjoittaja :Elämä on järjetöntä kuluttamista, jos ehjät vaatteet tai kalusteet hylätään ja ostetaan uusia kyllästymisen takia. Uusilla tavaroilla ei saa tyhjyyttä sisältään poistettua.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä vaihdan nikkiä aina, kun edellinen nimi alkaa kyllästyttää :xmas:
Elämä on järjetöntä kuluttamista, jos ehjät vaatteet tai kalusteet hylätään ja ostetaan uusia kyllästymisen takia. Uusilla tavaroilla ei saa tyhjyyttä sisältään poistettua.